Stvari koje vjerovatno mnogi rade

Pokušavate smršati? Ove stvari nikako ne smijete raditi

Objavljeno:29.01.2015 - 13:03
A A A Times Arial

Kad pokušavate izgubiti koji kilogram, pokušajte se kloniti brzih rješenja i usredotočiti na zdrav način mršavljenja. A budući da nije uvijek jednostavno odlučiti kojih savjeta se trebamo pridržavati, izdvojili smo pet najčešćih tehnika koje biste trebali izbjegavati.

Izbjegavanje cijele jedna grupe namirnica

Ako ćete se u potpunosti odreći cijele grupe namirnica vjerojatno će vam nedostajati hranjivih vrijednosti kojima ta hrana obiluje. A da ne govorimo da ćete vjerojatno žudjeti upravo za tom hranom vrlo brzo. Umjesto da eliminište primjerice sve ugljikohidrate, fokusirajte se na cjelovite žitarice i zapamtite da je važna veličina porcije. 

Vježbate samo kardio vježbe

Ako živite za trčanjem, ali nikad niste digli uteg čak ni od kilograma, nedostaje vam jedna karika u lancu. Ne samo da ćete dižući utege sprječiti povrede članaka, nego ćete povećati mišićnu masu i poboljšati metabolizam. 

Vježbate gladni

Jedno malo istraživanje dokazalo je da vježbanje na prazan želudac, što se najčešće događa kod jutarnjih vježbača, pomaže mišićima da potroše više masti tijekom vježbanja. No jedno drugo istraživanje pokazalo je da tijelo troši jednaku količinu masnih stanica bez obzira jesmo li prije jeli ili ne, te da se tijelo grčevito drži za masne stanice ako vježbate praznog želuca, jer im treba više snage. 

Preskačete san

Ako imate vrlo zauzet raspored, postoji velika šansa da preskačete san kako biste ubacili više vremena za vježbanje. Ali zapamtite da je za mršanje ključan dobar san, jer vam treba dodatna energija kako biste imali snage za vježbanje, a s nedostatkom sna javlja se i nemogućnost kontrole apetita. Naime premalo sna povećava razinu hormona koji utječu na glad, pa je moguće prejedanje. 

Preskakanje obroka

Svi znamo koliko je bitno smanjiti broj unešenih kalorija ako želite smršati. Ali preskakanje obroka će utjecati na metabolizam, koji će se usporiti pa ćete sve sporije gubiti taj višak kilograma koji vam smeta. Ako vas muči raspored i nemate vremena jednostavno sjesti i pojesti cijeli obrok, nosite u torbici neke zdrave varijante međuobroka, kako biste držali metabolizam u ravnoteži.

 

(magazin.net.hr)