FERRARI GTC4LUSSO: Nasljednik FF-a predstavlja “potpuno novi svijet”

Automoto
FERRARI GTC4LUSSO: Nasljednik FF-a predstavlja “potpuno novi svijet”
Potpuno novi svijet. Tim riječima je Ferrari opisao novu generaciju FF modela, predstavljenog prije pet godina.

Potpuno novi svijet. Tim riječima je Ferrari opisao novu generaciju FF modela, predstavljenog prije pet godina. S novim dizajnom dolazi i novo ime, FF odlazi u penziju, a na sajmu automobila u Genevi slijedi premijera GTC4Lusso modela.

Ime GTC4Lusso ustvar je spoj više prošlih modela kao što je 330GTC, 330GT četverosjed i Berlinetta Lusso, dok broj četiri predstavlja broj mjesta u kabini.

Nova zvijezda u ergeli “propetih konjića” nudi više snage od svog prethodnika, bolju tehnologiju i po prvi put u automobilu s pogonom na sva četiri točka sistem upravljanja zadnjim točkovima.

Osim toga, iz Ferrarija poručuju kako je uz upravljanje preko zadnje osovine GTC4Lusso dobio i Slip Side Control sistem uparen s elektroničkim diferencijalom i prilagodljivim ovjesom. Italijanski proizvođač automobila tvrdi kako je ovim potezom “značajno poboljšana upravljivost automobila i prijanjanje na podlogu u uslovima koji su daleko od idealnih”.

Što se tiče dizajna, nasljednik FF-a je dobio novi branik, otvore za hlađenje, krovni spojler, zadnja svjetla i zadnji difuzor. Time su značajno poboljšane aerodinamičke osobine ovog sportskog četverosjeda.

ferrari-gtc4lusso-fr-3-4-lr

Unutrašnjost automobila osvježena je posljednjom generacijom Ferrarijevog infotainment sistema kojim se upravlja putem 10,25-inčnog ekrana. GTC4Lusso ima i nešto manji upravljač od prethodnika, na kojima su i neke nove tipke, poput jedinstvenog Manettino sklopa, pomoću kojeg se lakoćom prebacuje iz jednog u drugi režim rada automobila.

ferrari-gtc4lusso-interior-driver-s-side-300dpi

Dugi poklopac motora krije najveću novost. Naime, ispod njega se nalazi poboljšani motor preuzet iz FF-a. Ovaj atmosferski 6,2-litarski V12 benzinac je nekad razvijao snagu od 660 KS uz 486 kW i maksimalni okretni moment od 683 Nm. U novoj verziji ovaj motor razvija snagu od 507 kW, odnosno 689 KS i najveći okretni moment od 697 Nm.

Dodatna snaga i okretni moment su omogućili smanjenje vremena potrebnog za ubrzanje do 100 km/h za 0,3 sekunde na svega 3,4 s, dok najveća brzina i dalje iznosi 335 km/h.

 

 

(Netmobil.hr)

Ne propustite