Ovo je 20 filmova 21. stoljeća koje trebamo pogledati opet
20. Midnight In Paris (2011)
Iskreno, Woody Allen je bio bez jasnog plana i uvučen u svoju egzistencijalnu dramu u zadnje vrijeme tako da je živo čudo da je napravio nešto ovako lagano i puno radosti kao Midnight In Paris. Allen ne pokušava napraviti nešto veliko iz svoje vremeplovne komedije, niti pokušava da se zadubi u bilo kojeg lika, tako da je ironično napravio Midnight In Paris koji mu je najuspiješniji film u zadnje vrijeme.
Neobjašnjivo klizeći od Pariza kakav je danas do grada kakav je bio 1920-ih (ne morate znati zašto), Owen Wilsonov Woody surogat Gil Pender upoznaje kulturne legende tog perioda kao Ernest Hemingwaya, F. Scott Fitzgeralda i Salvadora Dalija, od kojih svi daju bizarne životne savjete o pariškim zabavama. Zadnji filmovi ovog redatelja su bili cinični ili isuviše intelektualni, dok je Midnight in Paris dosta zabavniji jer je namjerno lakši za gledatelje.