6 stvari o kojima ne treba razgovarati sa kolegama na poslu: O ovome ne pričajte nikome izvan kuće
Postoje određene teme o kojima nije mudro razgovarati s kolegama, jer to može uticati na vaš duševni mir, sigurnost i profesionalne odnose. Klinička psihologinja Julija Koroljova objašnjava koje lične detalje treba čuvati za sebe i zašto.
1. Novac
Razgovori o prihodima, štednji, kreditima ili većim troškovima nisu prikladni u poslovnom okruženju. Takva iskrenost često izaziva zavist ili nesigurnost kod drugih. „Otkrivanje informacija o vašim finansijama može dovesti do poređenja, nelagode, pa čak i manipulacije“, upozorava psihologinja. Finansijska pitanja dijelite samo s osobama kojima potpuno vjerujete.
2. Dnevne navike
Vaša adresa, rute šetnje, raspored treninga i detalji o svakodnevnim aktivnostima predstavljaju lične podatke koje nije pametno dijeliti. Takve informacije mogu dospjeti do pogrešnih ljudi i ugroziti vašu privatnost i sigurnost. Diskrecija je u ovom slučaju najbolja zaštita.
3. Zdravlje
Iako dijeljenje zdravstvenih tegoba može djelovati kao način da se povežete s drugima, s takvim informacijama treba biti oprezan. „Ako je riječ o osjetljivoj dijagnozi, o tome razgovarajte samo s osobama kojima bezuslovno vjerujete“, kaže Koroljova. Otkrivanje medicinskih detalja može dovesti do stigmatizacije i emocionalne nelagode, jer se ljudi mogu nesvjesno distancirati.
4. Porodične priče i sukobi
Previše detalja o porodičnim problemima može narušiti vaš profesionalni imidž. „Razgovor o porodičnim sukobima krši lične granice, izaziva nelagodnost i može umanjiti poštovanje prema vašoj porodici“, objašnjava psihologinja. Porodične teme treba zadržati unutar kruga povjerenja.
5. Prošle veze
Priče o bivšim partnerima, naročito s intimnim detaljima, ne spadaju u razgovore s kolegama. Takva otkrića mogu izazvati tračeve, pogrešna tumačenja i narušiti vaš ugled. „Intimne teme dijelite samo s osobom kojoj u potpunosti vjerujete – s partnerom s kojim ste izgradili duboko povjerenje“, savjetuje Koroljova.
6. Slabosti i strahovi
Poslovno okruženje nije mjesto za otkrivanje svojih nesigurnosti. Previše otvorenosti može vas prikazati kao osobu bez samopouzdanja. „Budite pažljivi u odabiru tema i održavajte granicu između iskrenosti i zaštite privatnosti“, poručuje psihologinja.
Poštovanje vlastitih granica znak je samopoštovanja. Kada ih jasno postavite, prirodno se okružujete ljudima kojima možete vjerovati i s kojima se osjećate sigurno, zaključuje Women.ru.