Krenuo autom prema Hrvatskoj, a onda je u Italiji krenula prava noćna mora: 'Upalila mi se lampica'
Ono što je trebalo biti kratko zaustavljanje na jednoj benzinskoj pumpi u pokrajini Venecija pretvorilo se u pravu noćnu moru za 36-godišnjeg švicarskog vozača na putu prema Hrvatskoj. Umjesto dizela, u rezervoar njegovog automobila natočena je voda, što je dovelo do kvara vozila, velikog računa za popravke i značajnog gubitka vremena.
Incident se dogodio u utorak ujutro kada je muškarac natočio gorivo u vrijednosti od 102,29 eura, uvjeren da sipa dizel. „Ubrzo nakon nastavka vožnje, upalila se lampica upozorenja, a automobil je ostao bez snage“, ispričao je. Nakon što je vozilo odšlepano u najbližu radionicu, dijagnoza je bila šokantna – voda u rezervoaru.
Nakon tri sata čekanja, dobio je račun od skoro 1200 eura za šlep službu, zamjenu filtera goriva, zbrinjavanje kontaminiranog goriva i ostale usluge. „Nisam znao šta će se sljedeće dogoditi niti s kojim ću se troškovima suočiti“, rekao je vidno frustriran. Sada traži da benzinska pumpa nadoknadi troškove goriva i popravka. Ako to ne urade u roku od deset dana, planira angažovati advokata i prijaviti slučaj osiguravajućem društvu te udruženjima za zaštitu potrošača, piše Heute.
Google recenzije te pumpe pokazuju da muškarac nije jedini koji se suočio s ovakvim problemom. „Natočili smo Diesel Supreme i nakon manje od 10 km upalila se lampica za vodu u rezervoaru“, napisao je jedan korisnik prije mjesec dana. „Nikad više neću tamo sipati gorivo“, dodao je drugi.
„Uvijek čuvajte račun za gorivo. To je jedini način da kasnije dokažete gdje ste sipali“, savjetuje vozač. Touring Club Suisse (TCS) podržava ovaj savjet, naglašavajući da račun može biti ključan za dobijanje naknade, posebno ako je pogođeno više vozila. Ipak, TCS napominje da je dokazivanje odgovornosti benzinske pumpe često teško, a pravni sporovi rijetko se isplate.
Na upit švicarskog lista 20 Minuten, Esso Italia je odbacio odgovornost, tvrdeći da su njihove pumpe u vlasništvu trećih strana koje samostalno upravljaju prodajom. Kontaktiranje pumpe putem broja navedenog na Googleu pokazalo se nemogućim jer broj ne postoji, što dodatno otežava TG-ovu potragu za pravdom.
Prema TCS-u, voda u dizelu izuzetno je rijetka pojava. U njihovom testu dizelskog goriva na 202 pumpe u sedam evropskih zemalja, svi uzorci pokazali su sadržaj vode ispod propisanih standarda. Ipak, kada se dogodi, posljedice mogu biti ozbiljne, posebno ako se redovno sipa nekvalitetno gorivo ili se greškom natoči benzin umjesto dizela.
Vozač se na kraju vratio u Švicarsku nakon iscrpljujućeg putovanja. Umjesto planiranih 11 sati, put je trajao gotovo 20 sati. „Stigli smo potpuno iscrpljeni, odmah zaspali i već sljedeće jutro morali smo se vratiti“, ispričao je. „Nikad više neću sipati gorivo na toj benzinskoj pumpi“, dodao je.