Volkswagen u akciji vraćanja povjerenja kupaca
Dva i po mjeseca nakon skandala o emisiji štetnih plinova, čelnici Volkswagenove uprave iznijeli su sve ono što su do sada uradili po tom pitanju, ali i planove za budućnost.
Nema opravdanja za skandal unutar Volkswagena, poručio je predsjednik uprave njemačkog automobilskog diva. Zbog toga intenzivno rade na pronalasku krivaca. Obimnu istragu vode interni revizori, ali i vanjski saradnici na čelu sa stručnjacima revizorske kuće Deloiite.
To je posao koji nije nimalo jednostavan, tvrdi čelnik kompanije. Revizori moraju obraditi više od 102 terabajta podataka. Poređenja radi, to je kao da moraju pročitati 50 miliona knjiga. Već su obavili više od 80 intervjua sa menadžerima različitih odjela.
Gotovo 2.000 uposlenika mora dostaviti podatke koje zahtijeva istraga.
Iako svi uposlenici uključeni u istragu nisu pod sumnjom, menadžment vjeruje da će njihovi iskazi pomoći u pronalasku glavnih krivaca. Poručuju da će im greške poslužiti kao katalizator za promjene unutar kompanije. Povjerenje kupaca i rekonstrukcija kompanije bit će na prvom mjestu.
„Hakiranje procesa, identificiranje grešaka i otkrivanje krivca je samo dio istrage. Drugi dio gleda u budućnost, i svi želimo da ovo ostane u prošlosti. Poduzimamo sve moguće mjere da se ovo više ne ponovi. I krećemo se u tom pravcu“, rekao je Hans Dieter Poetsch, predsjednik uprave Volkswagena.
Transparentniji rad sa klijentima
Kompanija će od sada biti transparentnija u komunikaciji s kupcima. Obećavaju da će pronaći optimalna rješenja za sve koji su pretrpjeli štetu.
Vrijedno radimo na svih pet tačaka koje smo sebi zadali i očekujemo progres. Značajan napredak smo postigli s kupcima koji su pogođeni ovim skandalom. Našli smo rješenje za Evropu i rad sa kupcima treba početi za nekoliko sedmica.
U Volkswagenu su se požalili na pojedine medijske izvještaje o razmjerima skandala. Tako je, tvrde, podatak o 800.000 spornih vozila netačan, riječ je o mnogo manjem broju, tek 36.000 vozila. Samim tim, Volkswagen će morati izdvojiti mnogo manje od dvije milijarde eura za obeštećenje klijenata, koliko se procjenjivalo ranije.
Izvor: Al Jazeera