Kako je došlo do sudara aviona i helikoptera u Vašingtonu: Letjelice emitovale putanju prije pada

Prema posljednjim informacijama, najmanje 19 tijela izvučeno je nakon pada putničkog aviona u reku Potomak u Vašigtonu, posle sudara sa helikopterom Black Hawk.
I putnički avion kompanije American Airlines i helikopter Black Hawk prenosili su informacije o njihovim putanjama i nadmorskoj visini prije pada.
Dvije letjelice su prenosile različite vrste signala, ali su obe bile vidljive na vebsajtu za praćenje ADS-B Exchange dok su prilazile jedna drugoj.
Avion je slao signale ADS-B, dok je helikopter koristio drugi sistem koji se zove MLAT.
Avioni poput ovih imaju ugrađene sisteme za otkrivanje letova u blizini, uključujući sistem za izbjegavanje sudara u saobraćaju (TCAS).
Dag Rajs, penzionisani pilot American Airlines-a, rekao je za televizijsku kuću NBC da TCAS nije efikasan ispod 213 metara (700 stopa).
Podaci sa sajta za praćenje pokazuju da je avion American Airlines-a bio u stalnom spuštanju približavajući se nacionalnom aerodromu Ronald Regan u Vašingtonu sa juga.
Helikopter je letio sa sjevera, duž rijeke Potomak, takođe silaznom putanjom.
Posljednja zabilježena visina aviona neposredno prije udara bila je oko 60 metara (200 stopa).