Zabrinutost u Francuskoj, Belgiji i Velikoj Britaniji zbog loših rezultata TIMSS-a
Rezultati TIMSS-a (Trends in International Mathematics and Science Study), međunarodnog istraživanja trendova u znanju matematike i prirodnih nauka, koje svake četiri godine sprovodi Međunarodna asocijacija za evaluaciju obrazovnih postignuća (IEA) kako bi procijenila matematički i naučni učinak učenika četvrtih i osmih razreda, potaknuli su široke rasprave diljem Evrope o nejednakostima u obrazovnim sistemima i sve lošijim rezultatima koji prijete konkurentnosti kontinenta, prenosi Anadolu.
Budući da je Francuska i dalje ispod prosjeka OECD-a (Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj) u matematici i prirodnim naukama, s posebno lošim rezultatima u usporedbi sa svojim evropskim susjedima, raste zabrinutost zbog dugoročnog utjecaja na obrazovni sistem zemlje i njenu sposobnost da se takmiči na globalnom rnivou, objavio je "Le Monde".
Dok se čini da su se rezultati francuskih učenika stabilizirali nakon godina pada, značajne razlike u postignućima dosegnule su zabrinjavajući nivo, donoseći pitanja o budućnosti obrazovnog sistema u zemlji.
Prema studiji, Francuska i dalje ima jedan od najlošijih rezultatima u Evropi. U matematici, francuski učenici 4. razreda su posljednji u Evropskoj uniji.
Jaz između Francuske i najuspješnijih zemalja kao što su Singapur, Tajvan i Južna Koreja i dalje je značajan.
Jedan od najalarmantnijih nalaza je povećanje obrazovnih nejednakosti, izvijestio je "Le Parisien".
U matematici, razlika između učenika iz naprednih i nepovoljnijih sredina iznosi 81 bod, što je jedna od najvećih među zemljama OECD-a.
Izvješće također naglašava učinak frankofonih belgijskih regija i Ujedinjenog Kraljevstva.
Federacija Valonije i Bruxellesa nalazi se odmah iza Francuske u matematici i znanosti, s rezultatima koji je stavljaju na dno evropske ljestvice, izvijestio je "Le Soir".
Belgijski učenici u ovoj regiji osvojili su 481 bod iz matematike i 485 iz prirodnih nauka, zaostajući za rezultatima Francuske od 484, odnosno 488. Nasuprot tome, flamanska zajednica u Belgiji imala je bolje rezultate, zauzevši 24. mjesto u matematici i 35. mjesto u znanosti.
Velika Britanija je, unatoč nekim poboljšanjima, još uvijek u zaostatku za nekoliko istočnoazijskih zemalja, uključujući Singapur, Tajvan i Južnu Koreju, u matematici, izvijestio je "The Guardian".
Francuska je na dnu ljestvice među zemljama Evropske unije, dok je među zemljama OECD-a pretposljednja u oblasti matematike i prirodnih nauka, što je dovelo u pitanje njen obrazovni sistem.
Francuski učenici ostvarili su rezultate ispod prosjeka OECD-a, što je izazvalo široku debatu u zemlji. Lokalni mediji objavili su rezultate, opisujući ih kao poziv na buđenje kreatorima politike i edukatorima.
Francuski učenici četvrtog razreda u prosjeku su postigli 484 boda iz matematike, što ih stavlja ispod prosjeka OECD-a i rangira ih na 42. mjesto od 58 zemalja učesnica, prenosi "Le Monde". U nauci su postigli prosječnu ocjenu od 488 bodova, također ispod prosjeka OECD-a.