Zašto američke ankete za predsjedničke izbore nisu mjerodavne?
Ponuda
Mislite na Vaše zdravlje i obavite ginekološki pregled, papa test i kolposkopiju po odličnoj cijeni!
Povratna karta na relaciji Sarajevo - Beč sa agencijom Biss Tours!
Mislite na Vaše zdravlje i opustite tijelo i um- masaža i hidžama cijelog tijela!
Vrtoglavi popust! Pripremite se za ispite TOEFL, IELTS, KET, PET, FCE za samo 19 KM!
Online kurs računovodstva i knjigovodstva u organizaciji International Open Academy!
Online kurs "Psihologija uspjeha" uz NLP tehnike!
U članku koji prenosi Telegraph, autor James Johnson analizira trenutne ankete u utrci za Bijelu kuću, posebno uspoređujući trenutnu situaciju s prethodnim izbornim ciklusima. Iako ankete pokazuju da Kamala Harris trenutno vodi ispred Donalda Trumpa s prednošću od pet do sedam posto, autor upozorava na opasnost pretjeranog oslanjanja na ove podatke.
Na primjer, u predizbornoj kampanji 2016. Hillary Clinton je imala sličnu prednost nad Trumpom, ali je izgubila Elektorski koledž, a 2020. godine Bidenova prednost u anketama bila je veća nego što je na kraju pobijedio.
Ovaj trend ponavlja se u trenutnim anketama, a razlog tome je, kako neki analitičari tvrde, iskrivljenost rezultata zbog načina na koji se ankete provode, posebno one online.
Analitičar Ryan Girdusky ukazuje na to da stariji konzervativni glasači rjeđe učestvuju u online anketama, što dovodi do rezultata koji favoriziraju demokrate.
Johnson ističe da kombinacija online anketa s telefonskim pozivima i SMS-om daje najtačnije rezultate, i upravo te ankete pokazuju prednost Trumpa od 2 posto nad Harris.
Zaključak je da se previše oslanjanja na online ankete može pokazati pogrešnim, kao što je bilo u prethodnim izbornim ciklusima.