Obmana kupaca navodno i dalje traje: Mnogi prijavljuju nove prevare:

Region
Obmana kupaca navodno i dalje traje: Mnogi prijavljuju nove prevare:

Nakon pobune kupaca koji su proteklih dana redakciju Jutarnjeg zatrpali primjerima iz trgovina "Studenca" na obali u kojima su mahom istaknute krive cijene u odnosu na one koje su im obračunali na kasama, iz spomenutog trgovačkog lanca poručili su kako će svima, koji su imali negativno iskustvo s cijenama u njihovim trgovinama u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji, pokloniti vaučer od 10 eura.

Da je obmana kupaca i dalje na snazi potvrđuje mail koji je portal Slobodna Dalmacija dobio od čitateljice s Brača koja  je napisala sljedeće:

"Isto rade i u Studencu u Milni na rivi. Osmog kolovoza kupila sam sladoled Twice vanilija - šumsko voće - punč. Istaknuta cijena je 5,55 eura, na blagajni je 6,19 eura. Nakon reklamacije ponuđeno mi je da će mi vratiti novac, odnosno poništiti kupovinu jer, kao, nije bitno koja je cijena istaknuta već ona koja je u kasi. Naravno da to nije tačno.

Navodno, cijene se mijenjaju na dnevnoj bazi, pa ih zaposlenice ne stignu promijeniti na policama. Ni to nije točno. Sporna cijena je i nakon šta su prodavačice upozorene na 'grešku' i dalje ostala na frižideru. Ista cijena je i danas - javila je čitateljica jučer, 17. augusta.

 

Iz kompanije "Studenac" su se, podsjetimo, ispričali kupcima koji su doživjeli bilo kakve neugodnosti u njihovim trgovinama i ponudili obrazloženje.

"Tijekom priprema i izmjena redovnih i akcijskih ponuda, cijene artikala ažuriraju se u našem središnjem informacijskom sustavu, koji je izravno povezan s kasama. Međutim, zbog povećanog opterećenja tokom ljetne sezone, a posebice 14. augusta zbog neradnog dana koji je uslijedio, opterećenje na trgovine se povećalo.

Stoga je u našim trgovinama na području Splitsko-dalmatinske te Dubrovačko-neretvanske županije, posebno na otocima, došlo do kašnjenja u ažuriranju cijena na policama.

Ovdje se radi o ljudskoj pogreški uslijed većeg obima posla, nipošto nije riječ o nepoštenoj praksi, odnosno o namjernom zavaravanju i stavljanju kupaca pred gotov čin na kasi - poručili su nakon pobune kupaca u Studencu dodavši da "poduzimaju hitne korake kako bi ispravili ove nepravilnosti i daju sve od sebe da ih bude što manje u budućnosti".

Ne propustite