Nastup Baby Lasagne najgledaniji je na YouTubeu: EVO ŠTA MEDIJI IZ SRBIJE PIŠU O NJEMU

Region
Nastup Baby Lasagne najgledaniji je na YouTubeu: EVO ŠTA MEDIJI IZ SRBIJE PIŠU O NJEMU

Nastup Baby Lasagne trenutno je na YouTubeu najgledaniji od svih nastupa iz polufinalne večeri. Prikupio je 482 hiljade pregleda u devet sati otkako je objavljen, prenosi Index.hr.

Na drugom mjestu je kontroverzni nastup Irske, koju su predstavljali Bambie Thug s pjesmom Doomsday Blue i izazvali burne reakcije gledatelja, a dosad su prikupili 480.000 pregleda.

Na trećem su mjestu Ukrajinci Alyona Alyona & Jerry Heil, koji su se predstavili s pjesmom Teresa & Maria, a dosad su prikupili 385 tisuća pregleda.

Baby Lasagna glavna je tema u Hrvatskoj, a o njemu su se raspisali i srpski mediji.

Telegraf.rs objavio je kako je "zbog Hrvata vrištala i skakala cijela Arena, a u backstageu ludnica" te dodaju da je hrvatski predstavnik napravio kaos. "Sve je vrvilo od energije, a mnogi misle da je večerašnjim nastupom predstavnik Hrvatske osigurao pobjedu na ovogodišnjoj Euroviziji", pišu oni.

Slično piše i Blic.rs. "Zbog Hrvata skače cijela Arena. Baby Lasagna nastupio u prvom polufinalu Eurovizije 2024., sve vri od energije, on je najveći favorit za pobjedu", njihov je naslov. Dodaju kako je dao sve od sebe da opravda titulu favorita.

Kurir.rs također ističe da je cijela Arena skakala tijekom nastupa hrvatskog predstavnika. "Važi za favorita, a pohvale za njega ne prestaju pljuštati", dodaju. "Rim Tim Tagi Dim ludilo trese Hrvatsku i Europu", kažu oni.

Mondo.rs napisao je kako su "Hrvati glave pokrili miljeima", a da je publika skandirala.

O Baby Lasagni pišu i strani mediji. Britanski Yahoo tako piše da je "osvojio publiku i ukrao show".

(Index.hr)

Ne propustite