NIKAKO, ALI NIKAKO NE JEDITE RIBU IZ KONZERVE AKO IMATE OVO: Može biti kobno po vaše zdravlje!

Porodica i zdravlje
NIKAKO, ALI NIKAKO NE JEDITE RIBU IZ KONZERVE AKO IMATE OVO: Može biti kobno po vaše zdravlje!

Puni su važnih nutrijenata, što ih svrstava na prvo mjesto kada je u pitanju ishrana, prema Američkom udruženju za srce i kardiovaskularni sistem, prenosi portal Webmed.

Ako se redovno konzumiraju, mogu doprinijeti poboljšanju cjelokupnog organizma.

Šta sadrži sardina ? Jedna porcija sardina od oko 75 grama sadrži 191 kaloriju i jedan je od najboljih prirodnih izvora esencijalnih omega-3 masnih kiselina na svijetu. Oni također sadrže EPA i DHA, dvije vrste esencijalnih masnih kiselina koje tijelo koristi za smanjenje upale, što rezultira boljim zdravljem, boljom funkcijom mozga i manjim rizikom od kroničnih bolesti. Istraživanja pokazuju da konzumiranje hrane poput sardina koja je bogata omega-3 masnim kiselinama može pomoći u liječenju poremećaja raspoloženja poput depresije i anksioznosti.

Ko ne bi trebao jesti sardine? Međutim, pored mnogih zdravstvenih prednosti, sardine u svježem ili konzerviranom obliku nisu vrsta ribe koja se preporučuje svim ljudima. Pacijenti koji pate od visokog krvnog pritiska, gihta, kamena u bubregu treba da izbegavaju konzumaciju. Konzervirane sardine posebno sadrže velike količine natrijuma, što se ne preporučuje osobama sa visokim krvnim pritiskom.

Visok krvni pritisak Sardine sadrže mnogo natrijuma. Jedna limenka obezbeđuje oko trećinu vaše dnevne vrijednosti, pa ako imate visok krvni pritisak, trebalo bi da ograničite unos jer privlači vodu i povećava količinu krvi u tijelu. Ako želite smanjiti količinu soli, i dalje možete uživati ​​u sardinama smanjenjem veličine porcije.

Problemi s gihtom Najbolja dijeta za giht je ona koja sadrži malo purina, hemikalije koja se razlaže u mokraćnu kiselinu. Kada imate giht, mokraćna kiselina u vašem tijelu kristalizira se u zglobovima, uzrokujući bolove u zglobovima. Masne ribe poput sardina i inćuna imaju visok sadržaj purina, pa ako imate giht, trebali biste pronaći druge načine da iskoristite prednosti ribe. Možete piti dodatke ribljem ulju ili jesti bakalar.

Kamen u bubregu Ista mokraćna kiselina koja uzrokuje giht takođe može dovesti do kamena u bubregu. Pošto sardine sadrže purine, koji se razlažu u mokraćnu kiselinu, nisu dobar izbor za one koji imaju rizik od bubrežnih kamenaca. Visok sadržaj natrijuma u sardinama takođe može povećati kalcijum u urinu, još jedan faktor rizika za bubrežne kamence.

Ne propustite