OVO JE ODLIKA MENTALNO NESTABILNIH LJUDI: Važna lekcija čuvenog psihologa POGAĐA GDJE NAJVIŠE BOLI

Zanimljivosti
OVO JE ODLIKA MENTALNO NESTABILNIH LJUDI: Važna lekcija čuvenog psihologa POGAĐA GDJE NAJVIŠE BOLI

Žudnja za lagodnim i sigurnim životom često je duboko ukorijenjena u ljudsku prirodu. Ovo je pet mudrih izjava čuvenog psihologa Mihaila Labkovskog koje morate da pročitate.

Kada se suočimo s izazovima ili neprijatnostima, brige lako preplavljuju, stvarajući osjećaj straha i anksioznosti koji nas udaljava od trenutka u kojem se nalazimo. Time gubimo priliku da u potpunosti uživamo u životu. Kako se osloboditi straha i početi živeti punim plućima?

Poznati psiholog Mihail Labkovski nudi nekoliko korisnih savjeta:

Fokus na sadašnji trenutak

Umjesto beskrajnog analiziranja prošlosti ili pretjerane brige o budućnosti, važno je usmjeriti se na trenutak u kojem se nalazimo. Ono što je prošlo, prošlo je; važno je izvući pouke iz prošlih iskustava i krenuti dalje. Istovremeno, ne dozvolite da vas pretjerana briga za budućnost paralizuje ili oduzme radost sadašnjeg trenutka.

Zdrav način života

Usvajanje zdravih životnih navika može vam pomoći da se osjećate snažnije i pozitivnije. Pravilna ishrana, redovno vježbanje i dovoljno sna mogu doprineti vašem opštem osjećaju blagostanja i zadovoljstva.

Komunikacija s voljenima

Redovna komunikacija s bliskim osobama može vam pružiti osećaj povezanosti i podrške. Razgovarajte s prijateljima i članovima porodice, dijelite svoje osjećaje i iskustva s njima. To će vam pomoći da se osjećate podržano i manje usamljeno.

Živite svoj život

Ne dozvolite da društveni pritisak ili očekivanja drugih ljudi određuju vaše postupke i prioritete. Živite prema vlastitim vrijednostima i standardima, fokusirajte se na ono što je važno za vas i ne trošite previše energije na poređenje s drugima.

Postavljanje prioriteta

Rasporedite svoje obaveze i vrijeme tako da se možete posvetiti onome što je zaista bitno. Razmislite o svojim ciljevima i potrebama, i odredite prioritete prema njima. To će vam pomoći da efikasnije upravljate svojim vremenom i smanjite stres.

Kada se suočite s negativnim mislima ili brigama, pokušajte da ih posmatrate iz perspektive različitih ishoda. Fokusirajte se na pozitivne aspekte i trudite se pronaći rješenja umjesto zadržavanja na problemima. Vježbajte kontrolu nad svojim mislima i ponašanjem kako biste postali emocionalno otporniji i samopouzdaniji, a manje nestabilni. Zapamtite, vi imate moć da birate kako ćete reagovati na izazove života.

(Svezazenu)

Ne propustite