Centar 72 u službi građana Zenice

Bosna i Hercegovina
Centar 72 u službi građana Zenice
Vijeće Grada Zenice krajem prošle godine usvojilo je Antikorupcijski akcioni plan, a jedna od aktivnosti koja je zacrtana u antikorupcijskom akcionom planu je i aktivnost u okviru cilja poboljšanja kvaliteta i efikasnosti javnih usluga koje pružaju općinske službe i administracija proširena sa općinskim javnim sektorom, javnim preduzećima i javnim ustanovama, je uvođenje i uspostava Centra sistema 72 koji je uspostavljen sa partnerom fondacijom Centar za zastupanje građanskih interesa (CPI) sa kojim je Grad zaključio Memorandum o saradnji.

Vijeće Grada Zenice krajem prošle godine usvojilo je Antikorupcijski akcioni plan, a jedna od aktivnosti koja je zacrtana u antikorupcijskom akcionom planu  je i aktivnost u okviru cilja poboljšanja kvaliteta i efikasnosti javnih usluga koje pružaju općinske službe i administracija proširena sa općinskim javnim sektorom, javnim preduzećima i javnim ustanovama, je uvođenje i uspostava Centra sistema 72 koji je uspostavljen sa partnerom fondacijom Centar za zastupanje građanskih interesa (CPI) sa kojim je Grad zaključio Memorandum o saradnji.

Cilj je da se aktivira i omogući građanima da neposredno utiču i pomognu na neki način javnoj upravi i sektoru, da ih usmjeri na to gdje su problemi koji se ne mogu otkriti u redovnom nadzoru, sa ciljem preduzimanja mjera. 

Kada građani Zenice prijave problem gradska uprava ili preduzme mjere na rješavanju ili daje odgovor u roku tri radna dana, dakle 72 sata kako je i naziv ovog centra.

Zeničani su do sada prijavili 239 problema koji se tiču kvarova na svjetiljkama, uzurpacije trotoara, rupa na cesti, ostavljanje otpada na za to nepredviđena mjesta, samovoljno betoniranje šahtova, uništavanje zelenih površina, problem pasa u našem gradu, nedostatak parking mjesta i nepropisno parkiranje vozila, oštećenje kolovoza, bespravna gradnja objekata, itd. 

Ne propustite