PREMINULA LEGENDA JUGOSLAVENSKOG I HRVATSKOG SPORTA! Ostavio je neizbrisiv trag na asfaltu

Aktuelno
PREMINULA LEGENDA JUGOSLAVENSKOG I HRVATSKOG SPORTA! Ostavio je neizbrisiv trag na asfaltu
Tužne vijesti dolaze nam danas iz glavnog grada hrvatske Zagreba, u kojem je u 75. godini života preminula legenda auto-moto sporta Jugoslavije i Hrvatske Veco Holjevac.

Tužne vijesti dolaze nam danas iz glavnog grada hrvatske Zagreba, u kojem je u 75. godini života preminula legenda auto-moto sporta Jugoslavije i Hrvatske Veco Holjevac.

Holjevac je na auto trke krenuo u fićeku od mame Nade i osvojio je 12 naslova bivše države, dok je u rodnom Zagrebu bio jedan od osnivača AMK Dinamo, za koji je vozio cijelu karijeru.

Njegov uspon počinje 70-ih godina u klasi od 785 ccm, u kojoj je bio prvak Jugoslavije i u brzinskim i brdskim utrkama te treći u reli utrkama, da bi se potom prebacio u višu klasu od 1000 ccm u kojoj je isto bio prvak Jugoslavije.

Veco Holjevac je  vozio je i formula Super VW za reprezentaciju Jugoslavije na Europskom prvenstvu, dok je bio prvi državni prvak u tada popularnoj Nacionalnoj klasi s fićom, a potom je vozio Abartha 1000 TCR, s kojim je također postao državni prvak. Dolaskom formule super VW na nase staze, sa svojom Lolom opet je osvojio naslov državnog prvaka.

Nepresušna ljubav prema utrkama

Sin najpoznatijeg gradonačelnika Grada Zagreba Većeslava Holjevca, vratio se utrkama poslije pauze od 15-ak godina i tada je osvojio je Kup veterana s Peugeotom 106 rally, s kojim se natjecao nekoliko narednih godina.

U jednom od intervjua Veco Holjevac je otkrio kako je počeo voziti već s 13 godina.

“Otac bi svakog dana dolazio službenim mercedesom kući na ručak, a onda bi, nakon ručka, sat vremena odspavao. E, tih je sat vremena automobil bio samo moj! Ključevi su ostajali unutra, pa sam ja već s 13 godina počeo bježati u lude vožnje po Cmroku”, rekao je Holjevc i otkrio:


“Bio sam glavni akter tada aktualne zagrebačke priče o fantomskim jurnjavama sivog mercedesa zagrebačkim Cmrokom; bez šofera! Bila su to posve drugačija vremena, kad je u Zagrebu bilo svega stotinjak automobila. A krajem 60-ih krenule su prve utrke, recimo i jedna na Trsatu, u fićeku mame Nade”, prisjetio se početaka u automobilizmu Veco Holjevac, koji se utrkivao i ulicom koja nosi ime po njegovom ocu.

Ne propustite