BRAČNI PAR PREBLEDJEO KADA JE DOBIO RAČUN ZA DVIJE KAFE: Umalo pali sa stolice kada su vidjeli cifru

Zanimljivosti
BRAČNI PAR PREBLEDJEO KADA JE DOBIO RAČUN ZA DVIJE KAFE: Umalo pali sa stolice kada su vidjeli cifru
Bračni par iz Oklahome je zaprepastio korisnike društvenih mreža kada su objavili fotografiju fiskalnog računa iz jednog kafića na kojem se vidi da im je naplaćeno više od 4.000 dolara za dvije kafe.

Bračni par iz Oklahome je zaprepastio korisnike društvenih mreža kada su objavili fotografiju fiskalnog računa iz jednog kafića na kojem se vidi da im je naplaćeno više od 4.000 dolara za dvije kafe.


Džesi i Didi O’Del rekli su da su išli u “Starbaks” svako jutro posljednjih 16 godina da bi naručili iste dvije kafe, ledeni amerikano i frapućino. Narudžbina za njihova dva uobičajena pića obično ih košta 10 dolara, sli jednog dana prošlog mjeseca, ali su jednom prilikom prošlog meseca platili 4.456,27 dolara karticom prije nego što su primjetili šta se desilo.

Zašto je iznos bio tako sumanuto visok? Pa, sudeći po računu paru je naplaćen bakšiš kao posebna stavka (tzv. gratuity fee u Americi) od 4.444,44 dolara, povrh njihove redovne narudžbine.

Didi je rekla da je primjetila naplatu tek nekoliko dana kasnije kada je njena kartica odbijena u tržnom centru. Kada su ona i njen partner konačno shvatili da su im naplatili basnoslovnu sumu uz cijenu kafe, odmah su stupili u kontakt sa regionalnim menadžerom. Rečeno im je da se greška dogodila zbog “problema sa mrežom”.

Nakon toga, par je za lokalnu televiziju rekao da im je “Starbaks” poslao dva jednaka čeka u ukupnom iznosu napojnice. Ali kada su pokušali da ih unovče odbijeni su u banci.

– Zvali smo “Starbaksov” korisnički servis vjerovatno 30 do 40 puta tog dana. Dobili smo poziv od predstavnika firme koji je rekao da šalju nove čekove. Ali do danas još uvijek nismo primili čekove – rekao je Džesi, za FOX23.

Povrh svega toga dvoje oštećenih mušterija kaže da su morali da otkažu odmor na Tajlandu sa djecom zbog zabune.

– Planirali smo da idemo na put, ali smo morali da otkažemo, a karte ne mogu da se vrate – rekao je Džesi.

Mediji prenose da je par podnio prijavu policiji u Tulsi u vezi sa incidentom. Pored toga, oni apeluju na potrošače da traže račune i pažljivo ih provjere.

Predstavnik ovog globalnog lanca kafića pripisao je incident mogućoj ljudskoj grešci. Kompanija je dodala da je tim u komunikaciji sa parom, dodajući da bi uskoro trebalo da dobiju nove čekove.

Ne propustite