EVO KAKO DA JEDETE HLJEB, A DA SE NE UGOJITE: Moguće je ako URADITE OVO SA NJIM!

Objavljeno:27.01.2022 - 10:34
A A A Times Arial

Ljudi koji žele da smršaju često se najprije odreknu hljeba i peciva. Hljeb je pun ugljenih hidrata koji navodno uzrokuju gojenje. Ali, ta ideja je odavno zastarila.

- Zabrana ugljenih hidrata, naročito onih koje volite, može dovesti do velike žudnje za hranom - upozorava nutricionista Liza Moskov.

Prema Moskov, postoji pet načina da održite liniju i kada uživate u ukusnom hljebu.

Birajte hljeb bogat vlaknima

Da, i u hlebu ima vlakana. Daju osećaj sitosti, regulišu šećer u krvi i pomažu stvaranju energetskog deficita kako bi se sagorijevale masti. Stoga, kada kupujete hleb, pazite da ima visok sadržaj dijetetskih vlakana. Prema Moskov, tri do pet grama po porciji hljeba je idealno.

Izbjegavajte hljeb sa puno šećera

Vredi pogledati sastojke. Često se u hleb dodaje puno šećera, naročito ukapovanom isječenom hljebu. Visok udio dodate fruktoze i kukuruznog sirupa odbacuje dobra svojstva dijetalnih vlakana.

Oni osiguravaju brzi porast nivoa šećera u krvi. Ali, ono što brzo ide gore, brzo se i spušta. Nizak nivo šećera u krvi tada brzo uzrokuje želju za hranom. Kako biste izbjegli ovaj začarani krug, pazite da hleb bude pet grama ili manje šećera po porciji hleba.

Nemojte kombinovati previše ugljenih hidrata

- Pazite da u obroku ne bude previše ugljenih hidrata. Tjestenina, hljeb i krompir odjednom su malo previše. To je naročitovažno „ako ste jako osjetljivi na ugljene hidrate - kaže Liza Moskov.

Bolje ravnomerno rasporedite važne ugljene hidrate tokom dana.

Radije koristite cjelovite žitarice

Bijeli hleb je veoma ukusan, ali ako ne možete bez hljeba, trebalo bi da se odlučite za cjelovite žitarice. U slučaju visoko obrađenih žitarica, gube se mnoge hranjive materije, vlakna i vitamini.

Cjelovite žitarice imaju još jednu prednost: sadrže više bjelančevina, koji su važni za izgradnju mišića, a time i za gubitak masti.

Sve je u kombinaciji

Ako ne možete bez hljeba, kombinujte ga sa nemasnim bjelančevinama i zdravim mastima. Tako ćete duže ostati siti, i možete uživati u zdravoj ishrani.

Pomiješajte krišku hleba s piletinom, tunjevinom ili jajetom. Zdrave masti možete naći u bademovom musu, humusu i avokadu, na primejr.

  
 

Komentari

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!