Ramo i njegova supruga bili su u autobusu: ‘U sekundi se sve pretvorilo u stravu...Samo sam vidio da letim dolje‘

Region
Nesreću u autobusu smrti kod Slavonskog Broda, u kojoj je u nedjelju ujutro poginulo 10 osoba, a više desetaka je ozlijeđeno, preživjeli su Ramo Gashi i njegova supruga Kada, koja je hospitalizirana u brodskoj bolnici s ozljedom ramena i čeka operaciju.

- Putovanje u bilo ugodno, čak i zabavno, a zaspali smo tek oko 5 sati, jer je dolje bila neka omladina koja je cijelu noć pjevala i veselila se. Taman sam zaspao i odjednom sam čuo kao neku pucnjavu koja me probudila. To je bila sekunda. Samo sam vidio da letim dolje, stvari su padale po nama, sjedišta su se polomila, gnječila ljudima ruke, odjednom sam shvatio da je jedna žena ispod mene mrtva. To je sve oko nas bilo pokidano, ljudi su ležali jedni po drugima, a najteže mi je bilo vidjeti mlade ljude koji su izgubili živote, a takvih je bilo nekoliko – ispričao nam je Ramo Gashi još uvijek pod dojmom užasa kojeg je proživio.

- Onda sam tražio svoju suprugu koja je sjedila pokraj svoje prijateljice, a kad sam je našao izašao sam van i pomagao ostalima, jer sam ja bio fizički u redu, a taj početni šok brzo sam prebacio na to da pomognem ostalima – kazao je Ramo.

Supruga i on putovali su iz Mannheima, a krajnje odredište bila im je Mitrovica. Išli su na godišnji odmor.

- Ja nisam htio ni ići, ali ona mi je govorila da ima da idem s njom autobusom. Ja sam htio avionom, jer nam je let od Stuttgarta do Prištine sat i pol vremena, ali ona je inzistirala da idemo autobusom. Neću ovo nikada zaboraviti – kazao nam je vidno pogođeni Gashi.

Autobus sa 67 putnika i dva vozača kosovskih registarskih oznaka koji je vozio iz Frankfurta prema Kosovu u nedjelju ujutro oko 6,20 sati sletio je s autoceste kod Slavonskog Broda.

- U nesreći je sudjelovalo 67 putnika i dvojica vozača, preminulo je 10 osoba, 42 je hospitalizirano u Slavonskom, Brodu, a dvoje u Novoj Gradiški, a jedan s ozljedom kralježnice bit će premješten na Kliniku za traumatologiju u Zagrebu. U nesreći je sudjelovalo i 15 maloljetnika, od kojih je jedna djevojčica teže stradala, troje je operirano. Ostali su zaprimljeni pod svim epidemiološkim mjerama, stoga pohvaljujem reakciju djelatnika bolnice u Slavonskom Brodu koji su sve na vrijeme organizirali. U mislima smo s obiteljima stradalih i narodom i zemljama odakle dolaze unesrećeni te izražavam svima sućut - iznio je jučer detalje tragedije ministar zdravstva Vili Beroš.

Ozlijeđene putnike iz autobusa u slavonskobrodskoj bolnici u nedjelju navečer posjetili su hrvatski i kosovski premijeri Andrej Plenković i Albin Kutri, poželjevši im brzo ozdravljenje.

Kosovska predsjednica Vjosa Osmani proglasila je 26. srpnja danom žalosti na Kosovu.