Šta se dešava sa tijelom ako svaki dan preskočite doručak? Mnoge žene misle da će lakše smršati, ali istina je drugačija

Objavljeno:19.02.2021 - 13:36
A A A Times Arial

Doručak se obično naziva „najvažnijim obrokom u danu“. Ali to postavlja pitanje je li ta izjava istinita ili samo mit. Otprilike 25% Amerikanaca svaki dan preskoči ovaj obrok, a čak je i trend postao takav.


1. Možete se udebljati.

debljanje

Unatoč ideji da preskakanje doručka svaki dan može dovesti do gubitka kilograma, to nije potpuno u redu. Neka istraživanja su pokazala da ostajanje gladnog jutra može biti povezano s pretilošću, ne samo kod djece i mlađe populacije, već i među starijima.

To se može dogoditi jer preskakanje doručka može kasnije naterati ljude. Jelo prije spavanja dovodi do debljanja. Ali jedno istraživanje također je pokazalo da preskakanje doručka može prouzročiti debljanje čak i ako se ne prejedete ostatak dana jer se unutarnji sat tijela poremeti.

2. Vaše raspoloženje se pogoršava.

Preskakanje doručka povezano je s poremećajima raspoloženja kod odraslih. Ljudi koji ne jedu ujutro imaju tendenciju da češće imaju depresiju. Takođe, preskakanje prvog obroka u danu 4 ili 5 puta sedmično može dovesti do povećanog rizika od razvoja dijabetesa tipa 2 za 55%. Takođe se može povezati sa niskim nivoom šećera u krvi.

Kad se razina glukoze u krvi smanji, to rezultira brzim promjenama raspoloženja, poput opće raspoloženja i razdražljivosti. Zbog toga ne bi trebao biti niži od 70 miligrama po decilitru (mg / dL).

3. Osjećate se umorno između 12 i 16 sati

screenshot-29

Ujutro, nakon duge pauze bez hrane, zalihe glikogena su vam malene i treba vam više energije za produktivan rad. Jednom kad doručkujete, vaše tijelo počinje razgrađivati ​​masne kiseline kako bi proizvelo potrebnu energiju. Ako nemate doručak, čak i ako se dobro osjećate ujutro, za nekoliko sati možete se osjećati vrlo iscrpljeno. Takođe se možete truditi usredotočiti se na stvari i osjećati se umorno popodne.

4. Vaš mozak može postati oštriji.

Istraživači su otkrili da isprekidan post ima nekoliko blagotvornih efekata. Ova vrsta prehrane znači da svakodnevno prolazite kroz periode posta (obično se sastoje od 8 sati jedenja i 16 sati posta). Dakle, ako preskočite doručak da biste završili ovih 16 sati, to bi zapravo moglo biti dobro za vaš mozak, a vaša memorija se može poboljšati.

Međutim, ako nije u obliku isprekidanog posta, drugo istraživanje otkrilo je da preskakanje obroka može negativno utjecati na moždanu aktivnost.

5. Vaš proces starenja mogao bi se preokrenuti.

screenshot-30

Možda je teško povjerovati, ali preskakanje doručka može preokrenuti starenje. Ograničenje kalorija i isprekidan post mogu pomoći u povećanju hormona rasta i smanjenju nivoa insulina. Međutim, neki ljudi umjesto toga mogu preskočiti večeru.

6. Vaš nivo kiselosti raste.

Dijetetičari kažu da je doručak još važniji za ljude koji se bave refluksom kiseline. Ako ga preskočite, razina kiselosti se može povećati i možete patiti od žgaravice i probavnih smetnji.

7. Možete osjećati vrtoglavicu i patiti od glavobolje.

Nepravilna dijeta i preskakanje obroka mogu izazvati glavobolju ili migrenu. Stručnjaci kažu da čak i odgođeni ili neredoviti doručci mogu utjecati na vaše tijelo. To je obično zbog preniskog pada nivoa glukoze u krvi ljudi.

Glavobolja nastala zbog nedostatka hrane često je jaka i može biti praćena blagom mučninom. Postoje i neki drugi simptomi koji mogu uključivati ​​zijevanje, bljedilo i znojenje.

8. Vaš nivo kortizola može porasti.

Preskakanje doručka može dovesti do povećane razine slobodnog kortizola, jer vaše tijelo to može doživjeti kao stresan događaj. Kao rezultat toga, možete iskusiti anksioznost i razdražljivost. Možda ćete htjeti napraviti test krvi kako biste provjerili je li vaše psihološko stanje povezano s nivoom kortizola.

9. Izlažete se većem riziku od srčanih bolesti.

Ljudi koji redovito preskaču doručak imaju oko 21% veće šanse da boluju od srčanih bolesti. Također je važno obratiti pažnju na ono što jedete ujutro. Jedna krafna neće biti dovoljna da vašem tijelu pružite potrebnu prehranu koja će vam pomoći da dobro funkcionira

10. Vaš se dah može pogoršati.

screenshot-31

Oni koji preskoče doručak dvostruko češće pate od neugodnog zadaha. Neki ljudi mogu biti potpuno nesvjesni ovog problema. Ako se ujutro ostavite bez hrane, bakterijama koje izazivaju miris ostaje u ustima.

11. Vaš menstrualni ciklus može biti poremećen.

Istraživanje je pokazalo da preskakanje doručka može biti povezano s neredovitim menstrualnim ciklusom. Takođe povećava predmenstrualni bol i grčeve. Ako imate takve stvari, bolje je početi jesti dobre obroke ujutro.

Koliko često preskačete doručak?