JOVANA ĆE VODITI JUTARNJI PROGRAM NA OVOJ TELEVIZIJI: Oglasio se i Srđan, ŽESTOKA REAKCIJA, PUKLO PRIJATELJSTVO?!

Objavljeno:28.10.2020 - 10:50
A A A Times Arial

Foto: Printscreen

Jovana Joksimović uveliko priprema jutarnji program na televiziji K1, čiji je vlasnik njen suprug Željko Joksimović. S druge strane, Srđan Predojević je i dalje nezaposlen

Željko Joksimović zaposlio je suprugu Jovanu na svojoj televiziji, saznaje Informer! Ona će uskoro na K1 početi da vodi jutarnji program, i to bez kolege i kuma Srđana Predojevića, sa kojim je radila punih 15 godina.

- Željko mi je davno pričao kako želi da na K1 pokrene jutarnji program. Kad je Jovana sredinom septembra dobila otkaz na Prvoj, logično je bilo da će taj posao ponuditi svojoj ženi. Ona je, međutim, čekala nekoliko nedelja da vidi da li će da dobije ponude sa nacionalnih televizija. Kad je shvatila da su joj na nekim televizijama zatvorena vrata, a na drugim ne mogu da joj plate koliko je tražila, odlučila je da pređe na K1. Željko je presretan, siguran je da će Jovana podići gledanost njegove televizije - priča za Informer izvor blizak Joksimovićima.

Jovana uveliko priprema svoju emisiju, a prvi put će se pred kamerama K1 pojaviti najkasnije krajem godine.

jovana2

Pozvali su Jovanu i pitali je kako joj je na novom radnom mjestu, ali ona nije imala vremena za razgovor.

- Na sastanku sam, čućemo se kasnije - rekla je voditeljka i više nije odgovarala na naše pozive.

Srđan Predojević, sa druge strane, kaže da još nije našao posao.

- Zasad nema nikakvih novosti o nekom mom angažmanu na televiziji. Ne bih komentarisao to što Jovana počinje da vodi jutarnji program na K1, niti da li me je zvala da radimo zajedno. Čim se desi nešto novo, obavestiću vas - rekao je voditelj.

Podsjetimo, Jovana i Srđan zajedno su vodili jutarnji program na RTS, potom na Pinku, a posljednje dvije godine na Prvoj, gdje su sredinom septembra dobili otkaz. Direktor RTS Dragan Bujošević tada je želio da zaposli samo Jovanu, ali je ona to odbila jer nije bila zadovoljna platom koju joj je ponudio. Srđan nije dobio poziv od Javnog servisa zbog sukoba s pojedinim kolegama i urednikom, piše "Informer.rs".

 

  
 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!