NISMO IMALI POJMA: Evo zašto naranče uvijek prodaju u CRVENOJ MREŽICI, odgovor bi vas mogao iznenaditi

Objavljeno:03.11.2019 - 20:06
A A A Times Arial

Foto: Ilustracija

Razlog ovakvog pakovanja uopšte nije slučajan.

U crvenoj mreži naranče izgledaju "rumenije", to jest poželjnije, pa je i vjerovatnoća veća da ćete poželjeti da ih kupite.

Trgovci se služe trikovima i kad su u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara bijela ili zelena mrežica - da su u crvenoj mrežici, bili bi previše narandžasti.

Nije slučajno ni to da su korpe u prodavnicama sve veće. Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da s većim korpama kupci kupuju 19 posto više.

limun

(Profimedia)

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavnice, nadajući se da će kupcima još nešto "zapasti za oko" dok idu ka osnovnim životnim namirnicama koje kupuju svakodnevno.

mlijeko

(Profimedia)

  
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!