NISMO IMALI POJMA: Evo zašto naranče uvijek prodaju u CRVENOJ MREŽICI, odgovor bi vas mogao iznenaditi

Objavljeno:03.11.2019 - 20:06
A A A Times Arial

Foto: Ilustracija

Razlog ovakvog pakovanja uopšte nije slučajan.

U crvenoj mreži naranče izgledaju "rumenije", to jest poželjnije, pa je i vjerovatnoća veća da ćete poželjeti da ih kupite.

Trgovci se služe trikovima i kad su u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara bijela ili zelena mrežica - da su u crvenoj mrežici, bili bi previše narandžasti.

Nije slučajno ni to da su korpe u prodavnicama sve veće. Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da s većim korpama kupci kupuju 19 posto više.

limun

(Profimedia)

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavnice, nadajući se da će kupcima još nešto "zapasti za oko" dok idu ka osnovnim životnim namirnicama koje kupuju svakodnevno.

mlijeko

(Profimedia)

  
 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!
 
 

Sponsored by Luponmedia