HIT I NEVJERICA: EVO KOJE ZADRUGARKE IMAJU VIŠE PREGLEDA NEGO PJESMA LUNE ĐOGANI!
Luna Đogani je prije dvije nedelje otpočela muzičku karijeru, a njen muzički prvenac "Deveti krug" je izazvao veliku pažnju na društvenim mrežama.
![]()
Foto: Instagram
U naznačenom periodu je rijaliti zvijezda zabilježila preko šest miliona pregleda, što je i te kako pohvalno, ali se pojedini korisnici Tvitera ne slažu sa tom konstatacijom.
![]()
Footo: Printscreen
Naime, oni su ukazali na to da pojedini klipovi iz "Zadruge" imaju znatno više pregleda sami po sebi nego spot koji je doživeo raznorazne vidove promocije.
Primjera radi, Ana Korać koja se presvlači na imanju u Šimanovcima ima čak 39 miliona pregleda, što je, mimo poređenja sa Đoganijevom, zapravo više pregleda nego što imaju mnogi domaći spotovi.
![]()
Foto: Printscreen
Sa druge strane, dvije akcije Mine Vrbaški ispod "jorgan-planine" bilježe čak 20, odnosno 17 miliona pregleda.
![]()
Foto: Printscreen
Novi.ba/Puls