Evo kako otkliještiti živac: Ovo su dvije jednostavne vježbe da se oslobodite bola kod išijasa

Objavljeno:15.04.2019 - 23:01
A A A Times Arial

Kada međupršljenski disk vrši pritisak na nerv, dolazi do bola koji se pruža niz nogu. Ovo stanje je u poznato kao išijas.

vjezba-isijas1

Bol kod išijasa je jak, neprekidan, u vidu pečenja, sa utrnulošću noge, što otežava pokrete. Najčešće se bol širi u jednu nogu, duž natkoljenice ispod koljena u list ili/i u stopalo.

isijas

Bol se pojačava noću, poslije dužeg stajanja, sjedenja, kijanja, kašljanja i naprezanja. Iako postoji niz tradicionalnih lijekova koje propisuje doktor, nije s goreg probati i prirodnim metodama.

isijass

Vježbe za pomoć kod išijasa:

VJEŽBA 1:

vjezba1

Lezite na ravnu površinu, savijte nogu u kojoj osjećate bol i lagano je povucite prema ramenu. Kada osjetite istezanje, pokušajte zadržati nogu u takvom položaju 30 sekundi. Ispravite nogu, odmorite se malo. Ovu vježbu uradite još dva puta.

VJEŽBA 2:

vjezba2

Opet, u ležećem položaju, savijte noge u koljenima i polako ih povucite prema grudima, ne odvajajući zadnjicu od poda. Prekrstite noge, kao što je pokazano na slici, i uhvativši rukama zdravu nogu, povucite je.

Zadržite noge u ovakvom položaju još 30 sekundi, pustite ih, i vratite se u prvobitni položaj. Ovu vježbu, takođe radite, dva puta.

  
 

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!