BRZO I EFIKASNO

Tegeltija: RS uspješno rješava probleme svojih potrošača

Objavljeno:12.03.2019 - 15:48
A A A Times Arial

Foto: Novi.ba

Pomoćnica ministra za trgovinu i turizam Republike Srpske (RS) Dušanka Tegeltija kazala je danas novinarima u Sarajevu da se prava potrošača generalno najviše krše kod ekonomskih usluga, a to su isporuka vode, električne energije te telekomunikacijske usluge, ali da u RS-u te probleme uspješno rješavaju. 

- Pokušali smo to riješiti tako da smo u Zakon stavili je svaki trgovac koji pruža ekonomske usluge dužan da u svom odboru koji riješava prigovore potrošača mora imati nekoga iz udruženja za zaštitu potrošača - pojasnila je.

Osim toga, dodala je, trgovac koji se bavi rješavanjem problema potrošača mora imati i konsultirati savjetodavna tijela prilikom donošenja odluke koje se tiču prava potrošača. 

Te odluke se, kaže, u RS-u uspješno provode, što dokazuju brojni primjeri.

- Kada je u pitanju zaštita potrošača u RS-u, ostvarili smo zavidan nivo. Od 1.805 prigovora koja su nam dostavila udruženja, 1.600 je ozitivno riješeno, 26 negativno, a ostalo je u proceduri - navela je Tegeltija, dodajući da kada su u pitanju inspekcijski organi, na najobičniji poziv udruženja za zaštitu potrošača, na licu mjesta dolazi tržišna inspekcija. 

  
 

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!
 
 
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA