10 nevjerovatnih činjenica koje većina ljudi ne zna o vozačima taksija

E buraz
10 nevjerovatnih činjenica koje većina ljudi ne zna o vozačima taksija
.

Korištenje mobilnih aplikacija po nalogu za taksi je postalo profitabilnije od kupovine sopstvenog automobila. Odlučili smo da potražimo različita pravila i trikove vozača koje bi svi putnici trebali znati kako bi izbegli kontroverzne situacije.

10. Semafor je taksistin prijatelj, a saobraćajna gužva je mama

1


Slogan mnogih taksi kompanija je fraza “Mi ne brinemo o brzini vozača, već o sigurnosti putnika”. Međutim, mnogi beskrupulozni taksisti tumače ova pravila kako bi ostvarili profit: “Da idemo najdužim putevima . Zapamtite da je semafor vaš prijatelj, a saobraćajna gužva je vaša majka. ” Zato je bolje da obavijestite vozača o prikladnom putu.

9. Vozač ne bi trebalo prvi da započne razgovor

2


Prema nezvaničnom pravilu, vozač ne bi trebalo da nameće razgovor putniku. Ako je putnik sam počeo da razgovara – onda da, razgovor treba podržati. Ali, ako se ne osjećate prijatno zbod iznenadnog otvaranja duše taksiste, savršeno ste u pravu da ljubazno prekinete razgovor. Ali generalno, većina ljudi voli razgovarati sa taksistima, pogotovo, kako je rečeno, na temu novčanih pitanja, novih kupovina i ličnih problema. No politika prema njima, čudno, nije zanimljiva.

8. Vozači se otpuštaju zbog loše ocjene

3


4.6 – gotovo idealan rezultat na skali do 5. Ali broj je idealan svuda, izuzev kod taksi aplikacija. Vozača sa rejtingom manjim od 4,6, sistem deaktivira. Zbog toga, prije nego što date lošu ocjenu, postavite pitanje: da li je ova osoba zaista to zaslužila? I ozbiljno tretirajte ocjene – to je ljudski rad.

7. Da li i vi imate rejting?

4


Vjerovatno će za mnoge biti iznenađenje, ali putnici takođe imaju svoj rejting (govorimo o Uberu). Možete ga vidjeti u postavkama ili pitati vozača. Ako odjednom, u njihovim očima postanete naročito grub putnik, te osjetite porast srama i sumnje, ne brinite: ova ocjena ne utiče na bilo šta, osim što izbirljivi vozači (i skoro nijedan) neće prihvatiti da vas vozi bilo gdje.

6. Taksista ne zna vašu krajnju adresu

5


U mobilnim aplikacijama krajnja tačka klijenta se traži odmah, ali vozač vidi ove informacije samo po dolasku do putnika. Postojao je slučaj kada je u SAD osoba u Uberu naručila taksi u drugoj državi. Inače, putovanje mu je trajalo 6 sati i platio je 583 dolara. Dakle, ako je vaš vozač nezadovoljan konačnom rutom, nemojte biti iznenađeni, a u slučaju neobičnog puta, bolje ga unapred obavestite.

5. Vaš broj telefona je takođe nepoznat

6


Uprkos činjenici da vozači sa mobilnim aplikacijama mogu da se povezuju sa vama bez ikakvih problema, oni ustvari nemaju vaš broj telefona. Komunikacija se ostvaruje samo kroz zajednički aplikacijski sistem.

4. Minimalna rastojanja su norma

7-83


Da li ste putovali bilo gde za 3 dolara? Izgleda da taksisti rade na gubitku sa takvim rutama, ali u suštini u savremenim kompanijama postoji određeni minimum za putovanje koje će vozač u svakom slučaju primiti: na primer, vozio se za 3 $ i dobiće 6 $. Postoji jedna stvar: neki taksisti mogu dati nižu ocenu putniku kada smatraju da je mogao da ide na istu udaljenost peške.

3. Putnici su “pax” (osobe cca)

7


Pax (engleski izraz) je međunarodna dokumentovana oznaka putnika koja se nalazi u avionu. Koristi se uglavnom u žargonu pilota i – pažnja! – svojevoljnih taksista. Dakle, međusobno oni ne govore o putnicima, već o paksu.

2. Niste zarobljeni od strane vozača, ali vozač je zarobljen u sistemu

8


Karakteristika taksi aplikacija je da sistem manipuliše zaposlenima. Na primer, kada izađete iz aplikacije, obaveštenje se pojavljuje: “Imate samo 15 od 300 dolara. Da li zaista želite da odustanete? “Takve poruke eksploatišu osobinu ponašanja ljudi, što ih tjera da rade što je više moguće za postizanje nevidljivog cilja. Drugi čip-menadžeri se potpisuju kao žene i šalju poruke prilično neformalne vrste, kao što su: “Zdravo, uskoro će utakmica. Hoćeš li doći? “. Šta reći – za muškarce na nivou podsvijesti, potreba da zadovolji ženski zahtjev je neophodan.

1. Vozači taksija mogu unaprijed uključiti brojač

9


Neki vozači obmanjuju putnike: po dolasku u odredište, prvo što treba učiniti je uključivanje brojača (što je u suprotnosti sa pravilima) i tek onda pozvati mušteriju, tako da on plaća vrijeme čekanja, što u prvih 10 minuta ne bi trebalo da se računa. Zbog toga, u svakom slučaju, budite ljubazni da izađete pred taksi na vrijeme: zbog pravila ponašanja i spasite svoje i vrijeme drugih. Sretno!

Ne propustite