Poznati LOGO znakovi koji imaju skriveno značenje : Iznenadit ćete se kada vidite da LISICA nije zaštitni znak MOZILE

E buraz
Poznati LOGO znakovi koji imaju skriveno značenje : Iznenadit ćete se kada vidite da LISICA nije zaštitni znak MOZILE
.

Logotip je lice robne marke. Kada vidimo simbol koji znamo, podsvjesno vjerujemo popularnim robnim markama. Zato dizajneri rade jako dugo i teško stvarajući jednostavan i lako zapamtljiv logotip. Dobar logotip bi također trebao prenijeti skriveno značenje.

Otkrivamo vam koje su tajne skrivene u logotipovima koji su poznati diljem svijeta.

1. Airbnb

1


Internetska usluga Airbnb, koju ljudi koriste za pronalaženje mjesta za boravak diljem svijeta, odabrali su stvarno čudan logotip koji izgleda kao papirnati isječak. No, zapravo, logotip ima mnogo dublje značenje nego što se na prvi pogled može činiti. Sadrži 4 elementa: voditelj osobe koja predstavlja korisnika svoje stranice; znak za mjesto na karti - za mjesto gdje je kuća ili stan; srce - znak ljubavi; i svi ti simboli su spojeni kako bi slovo se dobilo slovo A kao Airbnb.

2. TripAdvisor

2


Američka web stranica TripAdvisor omogućava putnicima iz cijelog svijeta da odaberu najbolji hotel za boravak, najbolji restoran za odlazak, najbolju zrakoplovnu liniju za korištenje, pa čak i najzanimljivije mjesto za posjetu. Na web stranici postoji mnogo recenzija drugih korisnika koje možete upotrijebiti kako biste lakše donijeli odluku. Logotip TripAdvisor izgleda poput sove koja simbolizira mudrost i znanje, a oči simboliziraju izbor koji će putnik napraviti: zeleno svjetlo - oni bi trebali ići, crvena svjetlost - zasigurno ne.

3. MasterCard

3

MasterCard, međunarodni platni sustav, odlučio je koristiti logiku boja psihologije. Crvena boja označava hrabrost, strast i akcije koje vas čine osjećajem radosti. Svijetla žuta boja simbolizira prosperitet. MasterCard smatra da su ove osobine neophodne za ljude koji žele postati bogati, tako da se boje u logotipu susreću u sredini.

4. Dell

4


Dell, američka tvrtka koja proizvodi računala, naglasila je slovo E u svom logotipu iz razloga. Osnivač tvrtke Michael Dell želio je prenijeti značenje popularnog idioma "okrenuti svijet na uho", što znači da nešto promijeni na neobičan način. I zasebno "pretvoriti (nešto) na uho" znači okretanje nešto naopako. Tako je tvrtka odlučila koristiti ovu riječ i okrenula slovo E naopako.

5. National Geographic

5

National Geographic, popularni časopis i kanal koji emitira dokumentarce u 171 zemalja, napravio je svoj logotip kao žuti pravokutnik. Ona simbolizira vrata koja su otvorena svijetu znanja o prirodi, znanosti i kulturi. Boja je također odabrana iz razloga: to je metafora za sunce koje svijetli cijelim svijetom i izvor energije i moći.

6. Vodafone

6

Britanski mobilni operater Vodafone izabrao je nekoliko zagonetnih stvari za svoj logotip koji podsjećaju mnoge ljude na slušalicu, ali to je zapravo samo citat. Dakle, u ovom slučaju, otvoreni citat označava početak razgovora. Dizajneri su htjeli pokazati da, s Vodafoneom, korisnici mogu međusobno razgovarati u bilo kojem trenutku.

7. Haribo

7

Haribo je poznat po gumenim medvjedima koje vole i djeca i odrasli. Osnivač tvrtke je sam došao s tim imenom. Prva dva slova njegovog imena i prezimena Hans Riegela kombinirao je i dodao prva dva slova njegova rodnog grada Bonn. Hans je koristio slatkiše na zabavnim sajmovima gdje su bili plesni medvjedi, a on je koristio ovu memoriju kao inspiraciju za oblik njegovog slatkiša.

8. Podzemna željeznica

8


Strelice na prvom i posljednjem slovu logo-a podzemne željeznice nalaze se iz razloga: oni stoje za ulaz i izlaz u podzemnu željeznicu. Na taj način, tvrtka pokazuje da s Subwayom možete jesti ... u podzemnoj željeznici. Boje također igraju veliku ulogu: zelena boja simbolizira činjenicu da je tvrtka zagovornik zdrave hrane i opskrbljuje samo kvalitetnim proizvodima, a žuta je za radost, optimizam i zabavu.

9. DC Comics

9


Poznata tvrtka DC Comics odlučila je promijeniti logotip u 2016. godini. Njihovi fanovi su bili bijesni i zamolili su tvrtku da se vrati u logotip na koji su se navikli. No, nitko nije ni znao koliko je skriveno značenje bilo iza novog dizajna. Drugi suosnivač tvrtke Jim Lee otkrio je na svojem Instagram računu ono što zapravo znači novi logotip: Kutevi i kutevi trebaju izazvati simbol Superman "S", američki Wonder Woman "WW" i logotip Bat. "

10. Mozilla Firefox

10

Poznati web preglednik Mozilla Firefox stavio je lisicu na svoj logotip koji kruži cijeli planet. Ali što ako vam kažemo da ovo nije lisica, već crvena panda. Stvar je, "krijesnica" je engleski prijevod kineskog imena za crvenu pandu. Na taj način, tvrtka je htjela pokazati kako su jedinstveni jer je to vrlo rijetka vrsta pande koja je ugrožena. A u 2010, Mozilla Firefox čak usvojio 2 crvene pande i preuzeo odgovornost za njih.


11. Bacardi

11


Bacardi nisu namjeravali uplašiti svoje kupce svojim logotipom. Legenda kaže da je supruga suosnivača Bacardi vidjela šišmiš u tvornici likera. Uzeo ju je kao znak i odlučio da je to tačno ono što bi trebalo biti na logotipu. Na Kubi, odakle je Bacardi, šišmiši su simbol zdravlja, sreće i jedinstva.

12. Orbit

12

Ako pomno pogledate logotip na Orbit paketu, primijetit ćete da je glavni grad "O" podijeljen u dva dijela: jedno tamno i jedno svjetlo, au pozadini možete vidjeti sliku orbite. Dakle, jasno je da "O" simbolizira dan i noć i planet koji se okreće oko Sunca.

Ne propustite