IMATE LI VI OVE RUŽNE NABORE NA LEĐIMA? Zbog ovoga vam se svi smiju kad se skinete, EVO ŠTA TREBATE URADITI!

Objavljeno:18.11.2018 - 17:31
A A A Times Arial

Često zaboravimo na naša leđa, jednostavno jer ih ne vidimo.

Međutim, ako im ne posvetite pažnju, oni će vremenom biti opušteni i nabori će se pojaviti.

U nastavku vam donosimo nekoliko efikasnih vježbi, a za samo 2-3 sedmice ćete primijetiti rezultate.

1. SAGINJANJE NAPRIJED

12736510-15441060-0-0-1490940958-1490940966-0-1491259445-0-1491371550-1491371555-650-1-1491371555-650-780716356b-1491510265

 - Stanite ravno s nogama razmaknutim u širini ramena

 - Nagnite se naprijed bez savijanja koljena.

 - Pokušajte rukama dodirnuti pod

(Uradite 2-3 seta vježbi, jedan set 15 saginjanja)

SAVIJANJE U STRANU

12736560-15441160-1-0-1490940991-1490941002-0-1491259472-0-1491371565-1491371568-650-1-1491371568-650-780716356b-1491510265

 - Stajati ravno s nogama razmaknutim u širini ramena

 - Podignite jednu ruku i stavite dlan na stražnju stranu glave.

- Uzmi bućicu u drugu ruku i spusti je

(3 seta vježbi, jedan set 15 do 20 ponavljanja)

 

3. SKLEKOVI

12736610-15441260-2-0-1490941010-1490941012-0-1491259496-0-1491371580-1491371582-650-1-1491371582-650-780716356b-1491510265

- Napravite visoki plank

 - Prebacite težište na ruke.

 - Spustite tijelo, savijajući ruke na laktovima.

 - Vratite se na početni položaj.

(2-3 seta, jedan set 20 do 30 sklekova)

 

4. JOGA

12736660-15441360-3-0-1490941026-1490941029-0-1491259549-0-1491371589-1491371590-650-1-1491371590-650-780716356b-1491510265

 - Lezite na stomak

 - Povucite ruke prema naprijed.

 - Savijte leđa, istodobno podignite glavu, ruke i noge.

  -Uhvatite gležnjeve.

 - Duboko udahnite. Ostanite na ovom mjestu nekoliko sekundi.

 - S izdahom, opustite mišiće i vratite se na početni položaj.

(jedan set - držite 20 do 60 sekundi u ovom položaju)

5. SUPERMAN

12736710-15441460-4-0-1490941036-1490941038-0-1491259631-0-1491371597-1491371598-650-1-1491371598-650-780716356b-1491510265

  - Lezite na trbuhu, pružite ruke i noge.

 - Podignite obje noge i ruke istodobno, savijanjem leđa.

 - Ostanite na ovom mjestu nekoliko sekundi.

 - Vratite se na početni položaj.

(tri do četiri seta vježbi, jedan set 15-20 ponavljanja)

6. MOST

12736810-15441660-6-0-1490941057-1490941060-0-1491259707-0-1491371621-1491371624-650-1-1491371624-650-780716356b-1491510265

Ova vježba je vrlo učinkovita za leđa, ali može biti opasna ako to učinite bez pripreme. Počnite pokušavati izvesti most samo nekoliko sedmica nakon prethodnih vježbi.

 - Lezite na leđa s nogama savijenim na koljenima. Pritisnite dlanove na pod iznad glave.

 - Počnite lagano podizati bokove i zatim ramenima, savijanjem leđa.

 - Držite se na najvišoj tački nekoliko sekundi.

 - Pokušajte se vratiti na početni položaj nježno spuštanjem leđa na pod.

(jedan do dva seta, jedan set zadržavanje 3-5 sekundi)

MITISERI SAMI ISPADAJU IZ PORA: Uz ova DVA sastojka koja već imate u kući OČISTITE LICE DO SAVRŠENSTVA!

NAJGLEDANIJI VIDEO DANAS NA PORTALU:

Komentari - Ukupno 0

NAPOMENA - Portal Novi.ba zadržava pravo da obriše neprimjereni dio ili cijeli komentar bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije web portala Novi.ba!