Ima li budućnosti za Google Glass?
Reuters se u nedavnoj publikaciji bavio opadanjem interesovanja za Google Glass naočale. Postoji li budućnost za ovaj Googleov proizvod?
U istraživanju za ovaj članak kontaktirano je 16 timova koji kreiraju aplikacije za Google Glass, od kojih je čak devet napustilo projekte - uključujući i pobjednika takmičenja vrijednog 10.000 dolara vezanog za kreiranje aplikacija.
"The Glass Collective” organizacija za pomaganje kreiranja aplikacija je također nestala, dok su tri ključne osobe iz kompanije Google napustile tim koji razvija ovaj dodatak.
Također se pretpostavlja da će prodaja Glass naočala širem krugu korisnika biti odložena za 2015. godinu. Google na ovogodišnjoj I/O konferenciji nije posvetio značajnu pažnju ovom dodatku kao prošle godine, ali se ne može reći da se odustalo od proizvoda, prenosi B92.
Google ističe da su KFC i Taco Bell pokazali interesovanje za naočale, koje bi mogle da se koriste za treniranje zaposlenih. Ipak, i dalje je ostalo neodgovoreno na pitanje na koji način bi ove naočale mogle da nam značajno unaprijede život, kako bi se odlučili da ih kupimo i, iznad svega, nosimo.