Devet poslovnih troškova koje možete umanjiti kako bi povećali uštedu

Biznis
Devet poslovnih troškova koje možete umanjiti kako bi povećali uštedu
.

Poslovanje treba da donosi novac. Zašto onda vlasnici malih firmi troše novac na stvari koje im nisu potrebne?

Ako je suditi po izvještaju Business Insidera, problemi s protokom novca odgovorni su za 82 posto slučajeva propasti malih firmi. To je gotovo duplo veći postotak nego u slučaju drugog po redu razloga za gašenje firmi (manjak potražnje za proizvodom na tržištu). Ako vodite malu firmu, veća je vjerovatnoća da ćete uspjeh postići prodajući proizvod koji niko ne želi nego ako vam je protok novca nizak. 

Međutim, umanjenje troškova može biti poprilično komplikovan zadatak. Kako možete odlučiti koji troškovi su potrebni a koji nisu?

Potrebni troškovi vam ili donose novac ili razlikuju vaše poslovanje od konkurencije. Ako plaćate mnogo novca za predstavnike usluga, ali vaša firma nudi najbolju uslugu u svojoj branši, ne radi se o nepotrebnom trošku nego o ulaganju u askept koji razlikuje vašu firmu od drugih na tržištu. Ako trošite novac na automatizovanu servisnu liniju koja se rijetko koristi, to je jedan od troškova koje možete srezati. 

Evo kako možete uštedjeti novac u poslovanju:

biznis-posao-sastanak-85e7292d50c3ce4407d8fad6819d31c7-view-article-new

1. Papirologija

Troškovi printanja brzo se gomilaju. Kao da nije dovoljno to što morate izdvojiti novac za papir, tintu i održavanje aparata, i zaposlenici također moraju izvdojiti svoje vrijeme kako bi riješili probleme koji se javljaju kod rukovanja takvim aparatima. Eliminišite upotrebu papira koliko god je to moguće. Koristite online servise potpisivanja dokumenata za potpisivanje ugovora tako da možete izbjeći printanje čak i najformalnijih dokumenata. 

Pokušajte ukloniti sve printere i ostaviti jedan printer koji se može koristiti u slučaju nuže. Određena iskustva pokazuju da se frekvencija printanja umanjila za čak 90 posto na ovaj način. 

2. Izvangradske konferencije

Putovanja koštaju. Trošite manje na putovanja tako što ćete investirati novac u softver za internet konferencije koji vam omogućava održavanje razgovora uživo sa ljudima širom svijeta. Ne morate u potpunosti ukinuti putovanja – susret licem u lice sa važnim saradnikom može se itekako isplatiti – ali svoj budžet za putovanja ograničite samo na visokoprioritetne situacije. 

3. Nabavka materijala od velikih firmi

Velike firme koje nude razne proizvode i usluge očekuju od malih firmi da pristanu na sve njihove uvjete. Manje, lokalne opcije mogu biti prilagođenije vašim specifičnim potrebama. Napravite listu svih većih kompanija s kojima surađujete a potom provjerite da li neka manja firma može ponuditi personaliziraniju uslugu za manje novca. 

4. Osiguranje

Osiguranje nije jeftino i ne bi ga trebalo u potpunosti ukinuti. Bilo da se radi o osiguranju vozila, zgrada ili odgovornosti, redovno provjeravajte svoje dogovore kako bi na vrijeme primijetili nudi li vam neka druga osiguravajuća firma bolje uslove. Ulog vremena je minimalan a ovaj korak može vam uštedjeti hiljade godišnje, s tim da ne morate izgubiti nijednu beneficiju. Ako ste posebno kratki s novcem, povisite odbitne troškove u svojim polisama. 

5. Unajmljivanje radnika

Da li su vam zaista za nekoliko projekata mjesečno potrebni grafički dizajneri sa punim radnim vremenom? Za manje projekte i poslove potražite radnike koji će raditi honorarno. Za specijalizirane zadatke unajmite freelancere, ali nemojte pribjegavati opcijama koje vas najmanje koštaju. Dobri freelanceri možda imaju veća potraživanja, ali bolje je da jednom platite visokokvalitetnog radnika nego da jednom platite loše izveden posao a potom opet platite nekome da to popravi. 

6. Kamate na kreditne kartice

Mnogi vlasnici malih firmi koriste poslovne kreditne kartice na vlastito ime kako bi održavali tempo poslovanja. Ako koristite kreditnu karticu, svakog mjeseca je u potpunosti otplaćujte. Kamate brzo rastu i jednom kad se naviknete da ih plaćate, teško je stati. Prosječna kamata na kreditnoj kartici iznosi 15,96 posto. Možete uštedjeti hiljade godišnje samo otplaćujući kreditnu karticu u potpunosti svakog mjeseca i izbjegavajući plaćanje kamata. 

7. Zastarjela tehnologija

Nova tehnologija nije samo dobra za okoliš, nego i za vaš novčanik. Uvedite energetski efikasnu rasvjetu, ugradite energetski efikasne prozore i sisteme za klimatizaciju. Uvedite praksu da svaki zaposlenik gasi svoj računar prije napuštanja firme. 

8. Oprema

Lijepo je imati nove stvari, ali ne treba kupovati nove stvari ako one nemaju značajne prednosti nad onima koje već imate. Prije nego što naručite nove ormariće za spise, razmotrite nabavku polovnih, dobro očuvanih ormarića. Nemojte previše štedjeti – stvari poput korištenih laptopa ili stolica mogu umanjiti moral zaposlenika i natjerati ih da se zapitaju koliko je firmi stalo do njih. Ovo je također jedna prilika da pronađete nekog lokalnog partnera s kim možete poslovati. 

9. Nepotreban uredski prostor

Da li vaši klijenti neprestano dolaze u vaše poslovne prostorije? Ako ne, razmislite o preseljenju na manje centralnu lokaciju sa nižim kirijama. Ponudite opciju rada od kuće i rada na daljinu za vaše zaposlenike kako bi još više umanjili potrebu za poslovnim prostorom.

Ne propustite