Novi reality daje siromašnim porodicama po 101.000 dolara - ali postoji bolestan zaplet
Televizijski kanal CBS je nedavno lansirao prvu epizodu reality showa The Briefcase. Show prati siromašne američke porodice kojima je dato 101.000 dolara i izbor: Mogu zadržati novac ili dati dio ili sve drugoj siromašnoj porodici.
U promocionalnom spotu porodice opisuju nevolje koje su ih snašle prije nego im se ponudi ovaj izbor.
Da bi povećali tenzije, producenti su porodicama obznanili informacije o teškom životu drugih porodica kako bi "lakše" odlučili kome je novac potrebniji.
CBS-ova odluka o profitiranju pomoću siromašnjih ljudi je mnogo više od priče o korporativnoj pohlepi. To je tragična refleksija današnjeg vremena.
Dok su milioni ljudi širom svijeta neuhranjeni, od siromaštva se pravi senzacija i medijski kič.
Ubrzo nakon emitovanja prve epizode, internet bio preplavljen osuđujućim reakcijama:
Dragi CBS,
Reality show THE BRIEFCASE koji manipuliše ljudima u dugovima, je očigleno kreirao sociopata. Okrutno je i bolesno.
Dear CBS, The reality show THE BRIEFCASE, manipulating people in debt, was obviously created by a sociopath. It's cruel & sickening.
— Nina L. Diamond (@ninatypewriter) June 1, 2015
Altruistički porno showa The Briefcase naglaša uvrnutu vezu između Amerike i njenih siromašnih građana.
The altruism porn of “The Briefcase” highlights America’s twisted relationship with its poor http://t.co/ZZ7oa2O7AR via @Salon
— Mary Beth Williams (@embeedub) May 30, 2015
Zgrožena sam konceptom showa. Postoji mnogo loširh realityja, ali ovo je jednostavno pogrešno.