12 načina da unaprijedite vlastiti brend u 2018. godini

Biznis
12 načina da unaprijedite vlastiti brend u 2018. godini
.

Ukoliko se još niste u potpunosti posvetili izgradnji vašeg vlastitog brenda, sada je pravo vrijeme za to. Ja sam veliki zagovaratelj ličnog brendiranja, na taj način sam osnovao svoju prvu marketinšku agenciju. U potpunosti sam iskoristio svoj brend i s postojećim sredstvima pokrenuo njegov rast i na taj način izbjegao dizanje bilo kakvih kredita ili davanje udjela investitorima. Do današnjeg dana zadržao sam stopostotno vlasništvo nad svakim poslom kojim upravljam.

Kada to radite na pravi način, možete se predstaviti kao autoritet, kreirati vlastiti imidž i privući posao kroz transparentnost i stručnost. Spomenuo sam nekoliko načina da izgradite vlastiti brend  i nekoliko online alata za lično brendiranje koje možete koristiti, a sada ću spomenuti efektivne strategije. Razgovarao sam sa nekoliko preduzetnika i sastavio listu 12 načina na koje možete unaprijediti vlastiti brend ove godine.

1. Pokrenite sedmične email vijesti

Već nekoliko godina šaljem sedmične vijesti emailom ali sa kompanijskog naloga, s ciljem reklamiranja kompanije na internetu. Ove godine pokrenut ću vlastiti web stranicu koja će biti izvor informacija o svim mojim brendovima i projektima. Također ću pokrenuti i sedmične vijesti a, budući da će biti povezane sa mojim ličnim brendom, moći ću diskutovati o raznim temama.

„Stalno slušamo o važnosti pravljenja email liste,“ kaže Deep Patel, osnivač Owlmetrics-a, „budući da je email marketing i dalje jedna od najefektnijih tehnika reklamiranja, ali možete imati velike koristi od sastavljanja liste za sedmične email vijesti sa vašim ličnim brendom umjesto sa kompanijom. 

To je lista kojoj možete predstaviti buduće pothvate i upravo na taj način ja sam najavio svoj najnoviji startup. Mogu se predstaviti aktivnoj publici svake sedmice, skrenuti pozornost na sadržaj koji sam objavio, i na taj način ojačati svoj lični brend.“

2. Pokrenite kampanju ličnog brendiranja na Facebooku za tri dolara na dan

Mnogi preduzetnici su već pokrenuli Facebook reklame svojih preduzeća, ali čak i ne razmišljaju o pokretanju reklama koje bi promovisale njihov lični brend. Ja već imam izrazito ciljanu kampanju koja moju Facebook stranicu dovodi na početne stranice rukovoditelja specifičnih velikih brendova koje sam uzeo za cilj i to je trenutno najisplativija strategija koju koristim da bi se povezao sa rukovoditeljima na visokim položajima.

Dean Steadman, izvršni direktor u Dignity Bio Labs, kaže: „Facebook vam aje mogućnost predstavljanja sebe onoj publici koju pokušavate privući. Svakom bih preporučio pokretanje javne stranice ličnog brenda koja je odvojena od vašeg ličnog profila. 

Potom pokrenite reklame namijenjene vašoj publici i postavite budžet na samo tri dolara po danu. Na taj način vaš lični brend može rasti na Facebooku i povećati posjete vašoj stranici za manje od 100 dolara mjesečno. To je efektivna strategija koju svaki preduzetnik može priuštiti.“

social-media-strategy-tweaks-you-should-be-aware-of-in-2017

3. Redovno objavljujte opsežan sadržaj na LinkedIn

Neki od preduzetnika sa kojima sam blizak u potpunosti briljiraju na LinkedIn-u, pogotovo u završnom kvartalu godine. Kvalitetan opsežan sadržaj može postići veiki uspjeh, povećati vašu LinkedIn publiku koju onda možete privući i na druge platforme koje koristite, blogove ili web stranice. Ove godine ću se dosta posvetiti svojim aktivnostima na LinkedIn-u.
„LinkedIn je postao dosta popularan ove godine i daje preduzetnicima prilikuda budu viđeni od strane ogromne i aktivne publike,“ kaže Immanuel Debeer, menadžer digitalnog marketinga u Flight Hacks. „LinkedIn je uvijek imao veliku korisničku bazu, ali sada korisnici postavljaju više sadržaja nego ikad prije. 

Umjesto da samo prenamijenite neki sadržaj, posvetite se pisanju opsežnog sadržaja isključivo za vaš LinkedIn profil. Pretvorite komentare u razgovore, približite se svojoj publici i uspostavite autoritet.“

4. Kreirajte samostalnu ličnu web stranicu

Kao što sam već spomenuo, ubrzo ću pokrenuti vlastitu web stranicu. Budući da posjedujem nekoliko brendova, mislim da će lična web stranica pomoći mom ličom brendu. Koristit ću tu stranicu da usmjerim ljude na moje mnogobrojne brendove i privučem interes za svoje nove pothvate.

„Jako je teško izgraditi vlastiti brend,“ kaže Ben larcey, suosnivač StoreKit-a, „ukoliko ste konstantno vezani ma kompanijski marketing. Vaš posao može imati koristi od toga što ćete biti aktivni na kompanijskoj web stranici ili biti glav vaše kompanije na kompanijskim društvenim profilima, ali ako zaista želite izgraditi brend oko vaše ličnosti onda morate napraviti neke korake i razdvojiti vaš posao i vaš lični brend. 

Jednostavna web stranica sa stranicom 'O meni' i blogom je sve što vam treba da bi počeli. Redovno objavljujte na blogu i dijelite sadržaj na svim ličnim profilima na društvenim mrežama. Ukoliko je to moguće, neka vaša domena sadrži vaše ime i prezime.“

5. Podijelite svoju objavu na blogu koristeći distributivne kanale

Ovo je nešto što ja radim sa dosta svojih klijenata. Dijelimo sadržaj koristeći plaćene distributivne kanale da bi sadržaju dali zamah. Otvaranja i dijeljenja koja prikupite koristeći se ovom strategijom su društveni dokaz širenja vaše objave.

Mark Feygin, suosnivač PowerSetter-a, kaže: „Da bi izgradili jak lični brend koji potom možete iskoristiti, morate izgraditi i sve ono što ide uz to. Bilo da je vaš cilj izgraditi mrežu pratilaca na društvenim mrežama ili detaljniju podatkovnu bazu za sistem upravljanja sadržajem, morate predstaviti važan sadržaj svojoj ciljnoj publici.

Objavljivanje na blogu je super, ali jedino u slučaju kada ljudi čitaju vaš sadržaj. Jedan od najlakših načina da izađete u javnost, čak i kada je posjećenost vašoj web stranici slaba, jeste da podijelite svoju objavu kroz neki distributivni kanal kao što je Outbrain ili Taboola. Plaćate samo kada neko pročita vašu cijelu objavu i možete početi sa veoma malim budžetom.“

umbrella

6. Sudjelujte u Twitter razgovorima ili započnite vlastiti 

Twitter je nekada bio moja omiljena društvena mreža a nekadašnji Twitter razgovori, pogotovo u industriji online marketinga, biti su izrazito vrijedni. Najnovije promjene na Twitteru navele su me da ponovo postanem aktivan i sudjeljujem u Twitter razgovorima.

David Baddeley, direktor Finance.co.uk, kaže: „Twitter razgovori su prije bili jako popularni i sada ponovo dobijaju na popularnosti i smatram da je to zbog nedavne izmjene u broju znakova  koji se mogu koristiti u objavama. Najlakši način da pronađete relevantne Twitter razgovore jeste praćenje najuticajnijih ljudi u vašoj industriji.

Ti razgovori su obično sedmični događaji koji traju od 30 do 60 minuta i praćeni su posebnim hashtagom, te na taj način učesnici prate i sudjeluju u diskusiji. Lični brend možete ojačati na jednostavan način tako što ćete odgovarati na pitanja i doprinijeti kvalitetnim sadržajem.“

7. Zaopčnite vlog na kojem ćete dokumentovati svoje preduzetničko putovanje

Pokretanje dnevnog vloga je zasigurno jedna od stvari zbog kojih sam najviše uzbuđen. Uskoro ću započeti zabavan projekat i jedva čekam da dokumentujem taj proes. Cjelodnevno snimanje i cjelonoćno uređivanje će sigurno biti naporno, ali u potpunosti ću se predati tom zadatku.

„Vlogovi su postali jako popularni,“ kaže Rahe Riazi, izvršni direktor Copperblu Media, „sada kada mobilni uređaji omogućavaju korisnicima da pristupe video sadržaju bilo kada i bilo gdje. Preduzetnici kao što su Gary Vaynerchuk i Casey Neistat su primjeri kako se može izgraditi lični brend kroz vloganje svakodnevnog života.

Iako njihovi rezultati nisu tipični, ipak možete koristiti istu strategiju da okupite publiku, iako će ona zasigurno biti manja od naprimjer Neistatove publike koja broji 8,3 miliona pratilaca. Morate imati jedinstven pristup i jedinstvenu priču, ali jednom kada se uhodate mogućnosti za privlačenje publike i izgradnju vlastitog brenda su neograničene.“

getty-510584878-2000133520009280314-284201

8. Posvetite svoje vrijeme i stručnost lokalnoj zajednici da bi otvorili mnoga vrata

Tokom proteklih nekoliko godina pomogao sam nekoliko neprofitnih organizacija sa online marketingom bez naplaćivanja ikakvih troškova. Na taj način sam bio predstavljen nekim sjajnim ljudima i velikim brendovima.

Kristal Wingate, osnivač Roof Top Services of Central Florida, Inc., kaže: „Svi lični brendovi moraju početi negdje, a vaša lokalna zajednica je idealno mjesto da se predstavite kao stručnjak za vaše područke. Posvetite svoje vrijeme ili vještine bez naknade i otvorit e vam se nekoliko vrata koja mogu dovesti do unaprijeđenja vašeg ličnog brenda.

Ti načini mogu uključivati pojavljivanje na lokalnim radio i TV stanicama, intervjue u lokalnim novinama, ili govorništvo na lokalnim događajima. Kada posvećujete svoje vrijeme zajednica vas smatra članom koji doprinosi i prilike će vam se predstaviti same od sebe.“

9. Započnite sedmični podkast

U posljednjih šest mjeseci preslušaj sam više podkasta nego u cijelom svom životu. Neki preduzetnici su okupili ogromnu publiku oko svojih podkasta koja je potom počela pratiti njihvoe društvene profile i to im je dosta pomoglo da ojačaju svoj lični brend. To je nešto što i sam planiram pokrenuti u dogledno vrijeme.

„Podkasti služe istoj svrsi kao i vaši profili na društvenim mrežama ili blogovi,“ kaže Chris Rush, izvršni direktor Staff Outsourcing. „Oni su platfoma na kojoj možete predstaviti svoju stručnost i znanje i nadati se da ćete privući publiku. Podkasti se mogu pratiti bilo kada, tokom pauze, vožnje u gladskom saobraćaju ili u teretani.

Troškovi pokretanja podkasta su minimalni i postoje razni načini dijeljena vašeg podkasta – Apple Podcasts, Stitcher, SoundCloud, Overcast, iHeart Radio, Spotify, Google Play, TuneIn, Acast, Castbox, Otto Radio i Google Home su popularni izvori na koje se vaša publika može pretplatiti.“

10. Nikad ne prestajte učiti

Svaki dan provodim nešto vremena čitajući i učeći, upijajući što više informacija mogu. Moja industrija se stalno mijenja i ukoliko ne bih uspio održati korak sa promjenama to bi moglo imati negativan utican na moj lični brend budući da bi moja vrijednost opala vrtoglavom brzinom.

„Prije nego što čak i pomislite o tome da nekom ponudite savjet ili vaše mišljenje morate biti potpuni stručnjak u svom području,“ kaže David W. Craig, osnivač Craig, Kelley & Faultless LLC. „Konstantno učenje kroz čitanje knjiga, istraživanja i konzumaciju što veće količine informacija moguće će zaokupiti vaš um.

Ne možete očekivati da ćete izgraditi jak lični brend ako onima koji vas prate nemate ništa vrijedno za ponuditi. Što više napora ulažete u učenje i upijanje informacija to više možete dati, a na taj način ćete ojačati vaš lični brend.“

11. Povežite se sa ljudima tokom konferencija

Povezivanje s ljudima je glavni razlog zašto ja prisustvujem konferencijama. Kada odlučim da prisustvujem nekoj konferenciji ta odluka se bazira na mogućnostima za uvezivanje, a ne isključivo na govornicima ili sesijama. U prošlosti sam prisustvovao konferencijama gdje sam u potpunosti zanemarivao konkretan događaj i posvećivao se uspostavljanju kontakata. 
Mark Leman, direktor marketinga u Blinds UK, kaže: „Povezivanje sa samo jednim ključnim uticajnim čovjekom u vašoj industriji može dovesti do masivne izloženosti vašeg ličnog brenda, stoga dok prisustvujete konferencijama postarajte se da imate razvijen plan za umrežavanje.

Odredite vaše mete unaprijed i pokušajte zakazati sastanke, između sesija ili tokom večeri. Samo spominjanje nekog industrijskog influensera u objavi na blogu ili na društvenoj mreži ili u sedmičnim vijestima može učiniti čuda za vaš lični brend.“

12. Uložite u profesionalne fotografije

Ja uvijek koristim istu fotografiju – od društvenih mreža do biografija – i ta dosljednost je ključna ukoliko ste posvećeni razvijanju jakog ličnog brenda. Moja slika je skoro dvije godine stara tako da ću na početku ove godine snimiti nekoliko novih fotografija. Pored činjenice da su fotografije profesionalne, također smatram da je bitno i da su moderne.

„Ukoliko želite da vaš lični brend bude ozbiljno shvaćen,“ kaže Vijay Nair, izvršni direktor u Sleepaider, „morate koristiti istu profesionalnu fotografiju na svim društvenim mrežama i online nalozima. Umjesto slikanja selfija sa vašom iPhone kamerom, platite nekoliko stotina dolara i uradite seriju profesionalnih fotografija u studiju.

Vaš lični brend će izgledati mnogo profesionalniji i kada vaš publika vidi istu sliku na nekoliko različitih mjesta i u medijima počet će to primijećivati i ozbiljnije shvatati ono što imate za reći. Loša fotografija može znatno unazaditi vaš lični brend.“

 

Ne propustite