Audi izumio dizel gorivo od vode i ugljen dioksida
Ovo otkriće smatra se velikim uspjehom i izuzetno korisnim. Radi se o proizvodnji goriva koje sadrži ugljen dioksid i koje se može uliti u auta koja su danas u upotrebi bez ikakvih dodatnih ugradnji. Postoji mnoštvo firmi u svijetu koji pokušavaju uz pomoć biljnih ulja, algi, pa čak i mikroba koji se nalaze u izmetu pande da pretvore bambus u gorivo.
Njemački proizvođač automobila Audi je izjavio da su oni bili u stanju kreirati "e-dizel" ili dizel koji sadrži etanol, koristeći samo dva obnovljiva izvora energije za proizvodnju tekućeg goriva tj. vodu i ugljen dioksid. Nakon puštanja, faze koja je trajala samo četiri mjeseca, fabrika u Dresdenu (kojom je upravljala kompanija čiste tehnologije Sanfajr) je uspjela proizvesti svoju prvu mješavinu ili kako je oni nazivaju "plava sirovina". Tekući proizvod se sastoji od dugolančanih spojeva ugljikovodika, slično fosilnim gorivima samo bez sumpora i aromata, i stoga ne stvara čađ pri gorenju.
Prvi korak u procesu uključuje iskorištavanje obnovljivih izvora energije kroz solarnu, vjetro ili hidroelektranu. Ta energija se zatim koristi za zagrijavanje vode na temperaturi iznad 800°C (1472°F). Para se onda razloži na kisik i vodik kroz visoke temperature elektrolize, proces u kojem električna struja prolazi kroz otopinu.
Vodik se potom ukloni i pomiješa sa ugljik monoksidom pri visokoj toploti i pritisku, stvarajući proizvod ugljikovodika nazvan "plava sirovina". Sanfajr tvrdi da sintetička goriva nisu samo ekološki prihvatljivija od fosilnih goriva, već da je sama učinkovitost cjelokupnog procesa- od obnovljive energije do tekućeg ugljikovodika- vrlo visoka i iznosi oko 70%. E-dizel može biti pomiješan sa običnim dizelom, ili da se koristi kao zasebno gorivo.
Međutim, nije sve onako kao što se čini. Proces koji koristi Audi se zapravo zove „Fischer-Tropsch“ te je poznat naučnicima još od 1920-tih. Nijemci su to čak koristili za pretvaranje uglja u dizel za vrijeme Drugog svjetskog rata, kada su ponestale zalihe goriva. Proces se trenutno koristi od strane mnogih različitih kompanija širom svijeta, posebno u zemljama u kojima su rezerve nafte niske, ali rezerve drugih fosilniih goriva, kao što su plin i ugalj, su visoke.
Čini se da Audi nije prvi koji je došao na ideju o korištenju bioplina za proizvodnju ugljik-neutralna biogoriva. Još jedna njemačka kompanija pod nazivom „Choren“ već je pokušala proizvesti biogoriva uz pomoć bioplina i „Fischer-Tropsch“ procesa. Uz podršku Shell i Volkswagen, kompanija je imala svu podršku i finansiranje koje je bilo potrebno, ali je u 2011. doživjela bankrot zbog nepraktičnosti u tom procesu.
Audi priznaje da niti jedan od postupaka koji koriste nije nov, ali tvrde kako će nastaviti istim načinom. Kažu da povećanje temperature na kojoj se voda podijeli povećava učinkovitost procesa i da se utrošena toplina onda može nadoknaditi. Iako njihova objava ne najavljuje novu eru bez fosilnih goriva, tehnologija pretvaranja zelene energije u sintetičko gorivo može imati funkciju kao baterije za pohranu viška energije proizvedene od strane obnovljivih izvora energije.