Poznati prvi favoriti za "Zlatnu palmu"

Kultura
Poznati prvi favoriti za "Zlatnu palmu"
Raskošna drama prati Carol koja se razvodi od supruga-biznismena i kojoj prijeti gubitak starateljstva nad kćerkom iz "moralnih razloga".

Moćna priča o lezbijskoj ljubavi sa Cate Blanchett u glavnoj ulozi i drama o holokaustu glavni su favoriti za "Zlatnu palmu" Filmskog festivala u Cannesu.

Na polovini festivala, kritičari su ocijenili da je Cannes ove godine imao odličnu ponudu svjetskog filma u vidu 19 ostvarenja koja se takmiče za glavnu nagradu festivala.

Među prvim favoritima je "Carol" Todda Haynesa, gdje Blanchett igra bogatu domaćicu iz pedesetih godina prošlog vijeka koja se zaljubljuje u mladu fotografkinju (Rooney Mara).

Raskošna drama prati Carol koja se razvodi od supruga-biznismena i kojoj prijeti gubitak starateljstva nad kćerkom iz "moralnih razloga".

Film je žestoki zagovornik prava za sve u vrijeme kada, kako je Blanchettova prokomentarisla na konferenciji za novinare, na desetine zemalja i dalje imaju zakone protiv homoseksualaca.

Mnogi smatraju i da je "Carol" i jedan od favorita za "Oskara". Filmska biblija "Variety" navodi da je film duboko osjećajna ljubavna priča koja hvata svaku sjenku i nijansu unutrašnjih života svojih likova.

Drama o holokaustu "Son of Saul", mađarskog novajlije  Lászla Nemesa dobila je pohvale šokiranih kritičara koji ocjenjuju da bi beskompromisni portret 36 sati u Auschwitzu mogao da zadobije žiri predvođen braćom Coen.

Francuski "Monde" navodi da je Nemes, koji je izgubio nekoliko članova porodice u gasnim komorama, snimio film kako bi sačuvao historiju holokausta za generacije koje uskoro neće imati direktnih kontakta sa svjedocima koji mogu da im ispričaju svoje uspomene.

Među bizarnijim filmovima u takmičarskom programu je "The Lobster", grčkog režisera Yorgosa Lanthimosa sa Colinom Farrellom i Rachel Weisz u priču o samcima koji bivaju zatvoreni u hotel i kojima je dato 45 dana da pronađu partnera ili da budu pretvoreni u životinju koju izaberu.

Crnohumorna romansa, prema mišljenju kritičara BBC-a je oštar komentar na društvene pritiske da imamo veze i prevare i samoprevare kojima pribjegavamo da bismo do toga došli.

Ne propustite