Facebook u prošloj godini zaradio čak 16 milijardi dolara
Prema objavljenom izvještaju, koji je prezentovan ovu srijedu, Facebook je u četvrtom lanjskom tromjesečju ostvario prihode od gotovo 13 milijardi dolara, 47 posto više nego u istom razdoblju godinu dana prije, a snažno je porasla i dobit najveće svjetske društvene mreže.
Pritom su prihodi od oglašavanja porasli oko 50 posto, na 12,78 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 89 posto ukupnih prihoda od oglašavanja, dok su godinu dana prije iznosili 84 posto, prenosi Hina.
U izvještaju je navedeno kako više od 70 miliona firmi širom svijeta održava službenu Facebook stranicu, a više od 6 miliona firmi oglašava na Facebooku.
Analitičari procjenjuju da će u ovoj godini Facebookovi prihodi od oglašavanja dosegnuti 53,8 milijardi dolara, pa će ta društvena mreža biti najveći prodavač oglasa u svijetu nakon Googlea.
U cijeloj 2017. godini prihodi Facebooka porasli su 47 posto, na 40,65 milijardi dolara, pri čemu je čista dobit kompanije skočila 56 posto, na gotovo 16 milijardi.
"2017. je bila snažna godina za Facebook, ali i teška", poručio je u izvješću Mark Zuckerberg, izvršni direktor koji je i osnovao Facebook 2004. godine.
Sudeći po poslovnim rezultatima, skandal zbog lažnih oglasa na Facebooku plaćenih iz Rusije kojima se pokušalo utjecati na predsjedničke izbore u SAD-u prije više od godinu dana nije utjecao na financijsko poslovanje te društvene mreže.
No, Facebook je nedavno najavio da će zaposliti nove djelatnike koji će se boriti protiv lažnih oglasa, a najavio je i druge mjere kako bi se povećala sigurnost te društvene mreže.
Zbog toga su, među ostalim, u četvrtom lanjskom kvartalu troškovi tvrtke porasli za 34 posto na godišnjoj razini, na 5,6 milijardi dolara.
Facebook je objavio i da su njegove preinake u News Feedu dovele do smanjenja vremena kojeg su korisnici proveli na društvenoj mreži za otprilike 50 milijuna sati dnevno u odnosu na prethodno tromjesečje, što je potaknulo raspravu među analitičarima.
No, Zuckerberg je poručio da tvrtka poduzima vrlo ozbiljnu debatu o korisnosti stranica društvenih medija i želi osigurati da vrijeme potrošeno na mreži ima "više smisla".