Domišljati Japanac: Za samo 3 mjeseca OVA GENIJALNA IDEJA mu je u džep donijela čak 62 miliona dolara!

Zanimljivosti
Domišljati Japanac: Za samo 3 mjeseca OVA GENIJALNA IDEJA mu je u džep donijela čak 62 miliona dolara!
.

Jusuke Micumotu (36) iz Japana je na um pala ideja ideju koja mu je poslije tri mjeseca donijela zaradu od impresivnih 62 miliona dolara.

U junu ove godine 36-godišnji Japanac je aplikaciju i lansirao kako bi testirao svoju zamisao.

Njegova ideja je bila: kako bi bilo kad bi ljudi dobijali pare za polovne stvari koje prodaju putem interneta, bez garancije da će ih zaista predati kupcu.

Da bi testirao svoju zamisao 36-godišnji Japanac lansirao je aplikaciju. Interesovanje je bilo mnogo  veće nego što je očekivao: poslije 16 sati otkupio je robu vrijednu oko 360 miliona jena (3,2 miliona dolara) i ugasio servis.

Sutra su u malu kancelariju u Tokiju počeli da pristižu odjeća i elektronski uređaji, a svaki deseti prodavac nije isporučio robu.

Micumotu je to bilo dovoljno da u augustu pokrene servis “Cash”, kao način prikupljanja inventara za onlajn prodaju polovne robe.

Sada su dnevne isporuke ograničene na 10 miliona jena i sadrže proizvode: pametne telefone, luksuzne tašne, odjeću, satove  i druge proizvode koji se nalaze na spisku od hiljadu artikala. Njegovi klijenti slikaju proizvod i dobijaju ponudu, pri čemu se cijena automatski utvrđuje na osnovu podataka iz drugih prodavica polovne robe, a Cash zarađuje na preprodaji.

– Bio je to društveni eksperiment – kaže Micumoto, koji se bavi prodajom na internetu od 1996. godine. Second-hand prodavnice su popularne u Japanu, ali je Micumoto našao način kako da podstakne ljude da se riješe stvari, koje skupljaju prašinu. On je privukao ljude koji nemaju vremena, ni strpljenja da slikaju par dobrih  fotografija, opisivanje proizvoda i razgovor s kupcima. Također je znao da je samo pitanje vremena kada će veći konkurenti krenuti njegovim stopama.

U oktobru na Facebooku mu se javio Keiši Kamejama, jedan od najbogatijih ljudi u Japanu i osnivač DMM.com, tehnološke imperije koja obrne 1,6 milijardi dolara. Micumoto je pristao da prodati Cash za 7 milijardi jena (62 miliona dolara) i nastavio voditi posao.

Iako priznaje da je cijena ogromna s obzirom da kompanija ne postoji ni godinu dana i ima šest radnika, Kamejama naglašava da nije riječ o preuzimanju kompanije, već i o zapošljavanju kvalitetnih radnika.

– Za poslovanje na internetu nisu dovoljni kapital, za održavanje biznisa potrebni su i intuicija. Također znam da cijenim hrabre planove. Nema puno hrabrih osoba na ovom svijetu – kaže Kamejama.

Ne propustite