Pablo Escobar prije kriminala profesionalno se bavio utrkama, a obožavao je OVO auto! (FOTO)

Automoto
Pablo Escobar prije kriminala profesionalno se bavio utrkama, a obožavao je OVO auto! (FOTO)
.

Prvi naslovi novina koje je punilo ime Pabla Escobara u kolumbijskome tisku nisu se bavili njegovim aktivnostima kao narko-trgovca ili "političara", već kao dobroga vozača i oštroga konkurenta u autoutrkama

pablo6
U Kolumbiji, sedamdesetih godina prošlog vijeka, ljudi su obožavali Renault 4. Bio je to njihov ekvivalent VW Bube ili Fiata 500. Jeftin, praktičan i izdržljiv, "Renaulito", kako su ga zvali, bio je nacionalni simbol i do dan-danas ostao kultnim automobilom.

pablo5
Pablo Escobar, kao i mnogi mladići u Kolumbiji, volio je maleni francuski auto. Štoviše, legenda kaže kako je narkobos bio za upravljačem zelenoga Renaulta 4 na dan svoga prvog uhićenja, 1974. godine. Njegova sestra Alba Marina u jednome je intervjuu izjavila kako je Pablo toliko obožavao Renault 4 da je nerijetko svojim prijateljima davao skupocijene Ferrarije i Porschee u zamjenu za maleni Renault.

pablo2
Godine 1979. "El Patron" debitirao je u utrkama, u Renault 4 Cupu. Nastupio je na utrci sa četirima automobilima, jednim za sebe i svoga bratića Gustava Gaviriju, uz još dva rezervna. U to vrijeme javnost još nije znala za "posao" kojim se Pablo Escobar zaista bavi, već se pričalo kako je zapravo legalni biznismen koji je počeo trgovati bicklima, a proširio se na trgovinu automobilima.

Prema svim navodima, Escobar je bio ambiciozan ali osrednji vozač. Godine 1979., nakon šest utrka, Escobar je bio drugi u generalnom poretku vozača, a jednome je novinaru rekao "Ne mogu poreći, život me voli, ja sam sretan čovjek".

pablo1
Naravno, Pablo se nije libio koristiti svoje "neprofesionalne" metode u utrkama. Jednom je prilikom iskoristio svoju dobru povezanost s lokalnom policijom kako bi osigurao da njegov najljući protivnik zakasni na utrku. Tada je njegov rival Alvaro Mejia izjavio kako ga je policija zadržavala na putu do staze, pregledavajući svu moguću dokumentaciju. Iako je Renault 4 bio njegov omiljen automobil, Pablo Escobar sjeo je za upravljače mnogo snažnijih "mašina", poput 560 "konja" snažnog Porschea 935, koji je vozio na brdskoj utrci u Medellinu.

pablo
Kladio se s tada najpoznatijim kolumbijskim vozačem Ricardom Londonom kako će uspjeti završiti unutar 15 sekundi više od njegova vremena. Pablo je uspio ostati unutar 8 sekundi, a toga dana Porsche 935 u Martini bojama izgledao je poput svemirskoga broda siromašnim stanovnicima Medellina. Na kraju utrke Escobar je ponosno proslavio svoju "pošteno dobivenu" okladu. Pablo Escobar svoj je kraj dočekao 1993., kada je ubijen od strane kolumbijske policije. U svojem najjačemu razdoblju, Pablo je dnevno zarađivao oko 70 miliona dolara.

 

(Novi.ba/ autostart.24sata.hr)

 

Ne propustite