STRAVIČNA SAOBRAĆAJNA NESREĆA NA ULAZU U GRAD: Učestvovala tri kamiona, dva automobila i motocikl!

Region
STRAVIČNA SAOBRAĆAJNA NESREĆA NA ULAZU U GRAD: Učestvovala tri kamiona, dva automobila i motocikl!
.

Saobraćaj na dionici od stare naplatne stanice Bubanj potok prema Beogradu je usporen zbog saobraćajne nesreće tri kamiona, dva automobila i motocikla.

Kako je rečeno u Ministarstvu unutrašnjih poslova nešto prije 19.00 na kilometar od stare naplatne rampe Bubanj potok dogodila se saobraćajna nesreća u kojoj su učestvovala dva teretna vozila, dva putnička vozila i jedan motocikl.


Motociklista je povrijeđen i prevezen u Urgentni centar. 


Javno preduzeće "Putevi Srbije" saopštilo je da je saobraćaj usporen zbog udesa i da je saobraćaj iz preticajne (brze) i zaustavne trake preusmjeren u srednju saobraćajnu traku ka Beogradu.

 

BONUS ČLANAK: Zašto su važne zimske gume?

 

Uvijek kada stigne zima ljudi mijenjaju način oblačenja i odjevne predmete. Umjesto majica kratkih rukava, stižu veste, kape, rukavice, zimski kaputi...

No, istu tu zimu na cesti ne doživljavaju svi jednako. Mnogi smatraju kako su gume jednostavno i samo gume te da će jednako dobro raditi svoj posao bez obzira na uvjete koji stižu s godišnjim dobima.No, to i nije tako. Posebno je opasno kad je vrijeme vlažno, a temperature od nule do sedam stupnjeva Celzijevih, jer to malo ko doživljava kao – zimske uvjete. Naime, vlažan kolnik i u hladnom vremenu izgleda slično kao vlažan kolnik pri toplom vremenu, pa vozači ne prilagođavaju svoju vožnju uvjetima na način na koji bi to trebali.

Kad su ceste potpuno suhe, ljetna će guma čak i pri temperaturama ispod 5 stupnjeva zaustaviti vozilo nešto prije nego zimska guma.Usporedba kočenja sa 100 km/h do potpunog zaustavljanja upućuje na to da prosječna zimska guma to učini za 41,5 metara, a ljetna za 39,5 metara.Međutim, na mokroj površini pri istoj brzini i temperaturi zimska će guma stati za 65,7 metara, a ljetna za 70,5 metara.Na snijegom ili ledom prekrivenim cestama o usporedbi zaustavnog puta ne treba ni trošiti previše riječi.

Zimska je guma apsolutni pobjednik.Riječ je o potpuno drukčijoj smjesi, ali i konstrukciji gaznog sloja gume.Budući da zimi ne hodamo u natikačama, nego zimskim cipelama – isto bi moralo vrijediti i za automobile.Još jedna velika zabluda vezana uz zimske gume opisana je izrekom – "dosta je da ih stavim na pogonske kotače".

Zakon kaže – sve četiri gume moraju biti zimske da bismo imali zadovoljavajuću zimsku opremu.Naime, većina vozila danas je s prednjim pogonom i ako stavimo zimske gume samo na prednje kotače, vrlo vjerojatno ćemo imati velikih problema na snijegom prekrivenim i skliskim cestama, a posebno pri većim brzinama.Može nam se lako dogoditi da dođe do nestabilnosti stražnjeg kraja vozila i bočnog otklizavanja.

Jer, upravo su stražnji kotači na vozilu zaduženi za stabilnost vozila po pravcu. Želimo li dobru stabilnost i upravljivost vozila, posebno zimi, stražnji kotači i prave gume na njima od ključnog su značenja, savjetuje Oryx-grupa.hr.
    

 

Ne propustite