DETALJI STRAVIČNE NESREĆE U KOJOJ JE POGINUO MUZIČAR LEDE KRV U ŽILAMA: Čuo se VRISAK, majka i beba su ležale oblivene KRVLJU!
Stravična nesreća koja se jutros dogodila na Ibarskoj magistrali, gdje su živote izgubili poznati domaći muzičar Aleksandar Simić Simke (26) i Aleksandar Lazić (25), a teško povrijeđeni njegova supruga i beba, potresla je Srbiju, a jezivi detalji nesreće lede krv u žilama.
Aleksandar Simić, koji je vozio iz pravca Boljevca ka Paraćinu, upravljao je "seat incom" i direktno se sudario sa teretnim vozilom "opel kombom" za čijim je upravljačem bio Aleksandar Lazić. U zadnjem delu teretnog vozila Lazić je vozio suprugu i tromesečnu bebu, koji su tom prilikom zadobili teške tjelesne povrede i odmah su prebačeni u paraćinsku bolnicu, prenijeli su srbijanski mediji.
Prema riječima očevidaca, oba automobila su se kretala velikom brzinom, nakon čega je on, instinktivno, usporio i "molio se da ne dođe do tragedije".
- Došlo je do direktnog sudara, a od siline jedno vozilo je skočilo tri metra u visinu i palo na krov mog kamiona i srušilo mi još tri vozila- priča on.
Bugarin je krenuo da pomogne vozaču Simiću, koji je vozio "seat incu", ali je video da je nesretni čovjek proletio kroz šoferšajbnu. Onda je otišao do teretnog vozila ’"ople combo", i tu vidio i da je vozač tog auta, Aleksandar Lazić, takođe, proletio kroz šoferku. Tada se desilo nešto zbog čega se sledio.
- Pošao sam da pozovem policiju, ali sam čuo vrištanje u "opelu". Razvalio sam vrata i zatekao neverovatan prizor. Majka je, oblivena krvlju, u naručju držala bebicu, koja je plakala- plačnim glasom je rekao on.
Majka i beba su ekspresnom intervencijom Hitne pomoći prebačene u bolnicu u Paraćinu i prema nezvaničnim informacijama, nalaze se u kritičnom stanju.
Podsjetimo, nakon vesti da je jedan od nastradalih mladića, poznati domaći muzičar koji je sarađivao sa većim dijelom domaće estrade, na društvenim mrežama se redaju poruke kojim njegove kolege i prijatelji tuguju i izražavaju šok zbog tragičnog gubitka.
Prema nezvaničnim informacijama, popularni Simke vraćao se sa svirke i žurio kući, jer je imao zakazanu novu za sutradan.
U nastavku teksta saznajte zbog čega su ZIMSKE GUME toliko važne:
Uvijek kada stigne zima ljudi mijenjaju način oblačenja i odjevne predmete.Umjesto majica kratkih rukava, stižu veste, kape, rukavice, zimski kaputi...
No, istu tu zimu na cesti ne doživljavaju svi jednako.Mnogi smatraju kako su gume jednostavno i samo gume te da će jednako dobro raditi svoj posao bez obzira na uvjete koji stižu s godišnjim dobima.No, to i nije tako. Posebno je opasno kad je vrijeme vlažno, a temperature od nule do sedam stupnjeva Celzijevih, jer to malo ko doživljava kao – zimske uvjete.Naime, vlažan kolnik i u hladnom vremenu izgleda slično kao vlažan kolnik pri toplom vremenu, pa vozači ne prilagođavaju svoju vožnju uvjetima na način na koji bi to trebali.
Kad su ceste potpuno suhe, ljetna će guma čak i pri temperaturama ispod 5 stupnjeva zaustaviti vozilo nešto prije nego zimska guma.Usporedba kočenja sa 100 km/h do potpunog zaustavljanja upućuje na to da prosječna zimska guma to učini za 41,5 metara, a ljetna za 39,5 metara.
Međutim, na mokroj površini pri istoj brzini i temperaturi zimska će guma stati za 65,7 metara, a ljetna za 70,5 metara.Na snijegom ili ledom prekrivenim cestama o usporedbi zaustavnog puta ne treba ni trošiti previše riječi.
Zimska je guma apsolutni pobjednik. Riječ je o potpuno drukčijoj smjesi, ali i konstrukciji gaznog sloja gume. Budući da zimi ne hodamo u natikačama, nego zimskim cipelama – isto bi moralo vrijediti i za automobile.
Još jedna velika zabluda vezana uz zimske gume opisana je izrekom – "dosta je da ih stavim na pogonske kotače". Zakon kaže – sve četiri gume moraju biti zimske da bismo imali zadovoljavajuću zimsku opremu.
Naime, većina vozila danas je s prednjim pogonom i ako stavimo zimske gume samo na prednje kotače, vrlo vjerojatno ćemo imati velikih problema na snijegom prekrivenim i skliskim cestama, a posebno pri većim brzinama.Može nam se lako dogoditi da dođe do nestabilnosti stražnjeg kraja vozila i bočnog otklizavanja.
Jer, upravo su stražnji kotači na vozilu zaduženi za stabilnost vozila po pravcu.Želimo li dobru stabilnost i upravljivost vozila, posebno zimi, stražnji kotači i prave gume na njima od ključnog su značenja.