Ove navike otežavaju život, a mogu i da Vas koštaju posla!
Ukoliko vam predstavlja problem da se riješite loših ili bar – ne tako pohvalnih navika, pronađite motiv u poslu, jer su velike šanse da zbog učestalih negativnih rituala koje praktikujete, rizikujete da izgubite posao, a samim tim i glavni izvor prihoda.
Odugovlačenje
Ova navika može ozbiljno negativno utjecati na vašu radnu sredinu. Iako ste možda navikli da radite u posljednjem trenutku i predajete projekte jedan dan ili nekoliko sati prije roka, ova loša navika će najprije utjecati na vaše saradnike. Naljutiće ih vaš sistem rada, jer ćete im stvoriti tenziju u kojoj se vi dobro snalazite, ali šta je sa njima? Osim toga, ukoliko projekat ne uspije ili ne bude gotov na vrijeme, najverovatnije ćete biti označeni kao glavni krivac za to.
Laganje
Vjerovali ili ne mnogo je ljudi koji prilikom apliciranja za posao, ali i kasnije, koriste lažne reference, namjenski plagiraju, lažno se predstavljaju, zloupotrebljavaju kreditne kartice kompanije ili čine ostale sitne prekršaje. Bilo koja vrsta laganja, kao i odbacivanje istine – najsigurniji je način da karijeru dovedete do neslavnog kraja.
Negativnost
Mnogi ljudi po navici ogovaraju, prenemažu se ili kukaju. Ovakvo ponašanje dovodi do toga da svom nadređenom ili menadžeru ostanete u pamćenju kao "glavobolja". Vaš šef vjerovatno ima odgovornost da učini da njegov tim doprinosi pozitivnom moralu, ali i da preispita svakoga ko je kontraproduktivan i loše utječe na firmu.
Tromost
Ukoliko stalno kasnite na posao, a potom se i kasno vraćate sa pauza na poslu, pokazujete stav koji govori o samozadovoljstvu, ali i nepažnji prema poslu. Potrudite se da stignete samo pet minuta ranije, i već ćete odavati drugačiji utisak, jer pokazujete da poštujete poslovni ugovor, okruženje u kojem radite, kolege koji se trude da dođu na vrijeme, ali i da ste odgovorni i savjesni.
Loša e-mail komunikacija
Ovo može uključivati različite stvari: od toga kako reagujete na e-mailove do toga da ne znate kako ste se našli u određenoj prepisci. Možete djelovati arogantno, zbunjeno, nepristojno ili, čak, brbljivo. Ukoliko vam treba previše vremena da provjerite ili odgovorite na poruke, to se često shvata kao neprofesionalizam.
Zavisnost od društvenih medija
Previše provedenog vremena na društvenim mrežama takođe je jedan od načina da izgubite posao. Ukoliko smatrate da 20 puta provjeravanja Fejsbuka ne utječe na vaš posao – u velikoj ste zabudi. Neke kompanije su preduzele mjere da prate ili ograniče posjećivanje ovih sajtova, dok su ih neke blokirale u potpunosti.
Niste timski igrač
Imate naviku da uvek želite da radite stvari na svoju ruku? Ta navika u kancelariji i kolektivu nije dobrodošla. Iako je samostalnost u nekim situacijama dobra, jer podstiče strog fokus i koncentraciju na projekat, činjenica je da su timski igrači uspješniji u poslu. Ako ne podržavate kolege iz tima kada im je to potrebno, ne možete računati ni na njihovu podršku kasnije, kada vama bude potrebna.
Pričanje bez razmišljanja
Ukoliko ste jedna od osoba koja ima sindrom ’Što na umu, to na drumu’, ovu lošu stranu temperamenta morate kontrolisati na radnom mjestu, gdje se očekuju ozbiljnost i zrelost, a ne neprimjereno izražavanje bilo na sastanku ili putem e-mail prepiske.
Nedostatak manira
Najvažnije stvari su one koje smo naučili još kao mali. Kada zatražite nešto, kažite "molim", kada dobijete nešto, kažite "hvala", ako ne poznajete nekoga – predstavite se, a ako treba da prekinete nekoga, kažite "izvinite". Poštujte ove osnovne manire ponašanja, jer će oni poboljšati vaš odnos sa zaposlenima, kao i sa šefom. I ono što je takođe važno – ukoliko nemate šta lijepo da kažete, nemojte govoriti ništa.