Druga strana priče: KUPCI IZ HORORA – PRODAVAČI(CE) OTKRILI ŠTO NAJVIŠE MRZE!

Zanimljivosti
Druga strana priče: KUPCI IZ HORORA –  PRODAVAČI(CE) OTKRILI ŠTO NAJVIŠE MRZE!
.

Kupci često o njima ne razmišljaju kao o ljudskim bićima. Ako prodavačica mora biti ljubazna i uslužna, za neke to znači da oni mogu biti bezobrazni, tražiti nemoguće, soliti im pamet, lagati...

A i kaže se – s ljudima je najteže raditi. Kako je većina nas iskusila samo ulogu kupca i često ni ne razmišlja o "drugoj strani" niti kakve sve zahtjeve pred njih postavljamo, prodavači(ce) su rekli svoje, ovo su najgori kupci..

 Kupci koji zahtijevaju da još jednom pogleda za taj komad odjeće, iako im je već naglasila da je to zadnji.

Kada je odjeća taman lijepo posložena na polici i tri sekunde poslije netko sve to već razbaca.

Kupci koji uzmu stvar koju zapravo na kraju više ne žele i onda je ostave bilo gdje u trgovini.

Kada kupca savjetuju satima, a on na kraju iziđe iz dućana s riječima: „Razmislit ću još.“

Kupci na blagajni koji telefoniraju.

Kupci koji odmah viču da se otvori druga blagajna čim vide dvoje ljudi ispred sebe (sa samo dva proizvoda u rukama).

Kupci koji ulaze u trgovinu 5 minuta prije samog zatvaranja.

Kupci koji žele nešto vratiti što je očito već bilo nošeno i upotrijebljeno.

Ovo je laganje i varanje. Treba li još nešto reći?

Ne propustite