Omaž seriji "Ljudi sa Manhattana"

Kultura
Omaž seriji "Ljudi sa Manhattana"
New York je organizovao niz događanja povodom završnice TV serije "Ljudi sa Manhattana".

New York je organizovao niz događanja povodom završnice TV serije "Ljudi sa Manhattana" (Mad Men), kojom je tokom sedam sezona publika uranjala u svijet reklame šezdesetih godina.

Od 2007., serija, koja naziv duguje aveniji Madison u New Yorku, u kojoj su na samom početku ere reklame bile smještene marketinške agencije, osvojila je milione gledalaca i na desetine priznanja, a mnoge dotad nepoznate glumce promovisala u svjetske zvijezde. 

Prikazivanje posljednjih sedam epizoda, koje će u Americi startovati 5. aprila, bilo je povod za organizovanje nekoliko zanimljivih manifestacija u New Yorku, među kojima je izložba posvećena seriji. 

Zvijezde serije Jon Hamm, Elizabeth Moss, January Jones i Christina Hendricks prisustvovat će u ponedjeljak svečanom otkrivanju "komemorativne skulpture" koja će do kraja ljeta stajati ispred zgrade Time and Life, sjedišta firme iz serije "Sterling Cooper and Partners". 

Izložba u Muzeju pokretnih slika, koja je otvorena prošlog petka, pruža posjetiocima priliku da izbliza vide kostime, dekore i na stotine rekvizita korištenih u seriji, kao i da zavire u rad autora i reditelja ove reklamne sage, Matthewa Weinera. 

"Već je nevjerovatno popularna", kazala je predstavnica muzeja Barbara Miller, dodajući da među posjetiocima ima puno fanova serije. 

U okviru postavke je rekonstruisana kancelarija Dona Drapera kao i kuhinja njegove supruge Betty. 

Među tridesetak izloženih kostima, nalazi se i kratka crna haljina koju je Donova druga žena, Megan, nosila na proslavi njegovog 40. rođendana. Tu su i haljine koje su isticale izdašne obline Christine Hendricks i od nje napravile svjetski seks-simbol. 

"Smatram da je vizuelni stil izvanredan. Naravno, tu su i dobro struktuisana priča i veoma zanimljivi likovi. Sasvim je razumljivo što je serija privukla toliko puno pažnje", izjavila je za AFP Miller. 

Kao kruna svega, tridesetak njujorških restorana pokrenulo je akciju "Mad Men Dining Week" tokom koje će do 29. marta gosti ovih ugostiteljskih objekata moći po sniženim cijenama naručiti koktele i večeru za dvoje inspirisani šezdesetim godinama.

Ne propustite