Kad može Zagreb, zašto ne može Sarajevo - NOVA INICIJATIVA: Da li ste za to da Međunarodni aerodrom Sarajevo nosi ime Alije Izetbegovića? (ANKETA)

Aktuelno
Kad može Zagreb, zašto ne može Sarajevo - NOVA INICIJATIVA: Da li ste za to da Međunarodni aerodrom Sarajevo nosi ime Alije Izetbegovića? (ANKETA)
Nakon što je sinoć u Zagrebu svečano otvoren aerodrom “Franjo Tuđman”, i stari aerodrom “Pleso” otišao u historiju, ponovo su se otvorila pitanja da li i Međunarodni aerodrom Sarajevo treba preimenovati u Međunarodni aerodrom “Alija Izetbegović”

Nakon što je sinoć u Zagrebu svečano otvoren aerodrom “Franjo Tuđman”, i stari aerodrom “Pleso” otišao u historiju, ponovo su se otvorila pitanja da li i Međunarodni aerodrom Sarajevo treba preimenovati u Međunarodni aerodrom “Alija Izetbegović”.

Još 2005 godine, na drugu godišnjicu smrti prvog predsjednika Republike Bosne i Hercegovine rahmetli Alije Izetbegovića vlasti su donijele odluku da Međunarodni aerodrom Sarajevo bude nazvan Aerodom “Alija Izetbegović”. Tu inicijativu spriječio je tadašnji visoki predstavnik Paddy Ashdown.

Ashdown je podvukao da se ime aerodroma može mijenjati samo uz pristanak sva tri konstitutivna i ostalih naroda.

"Nadam se da će jednog dana biti pravi trenutak za donošenje ovakve odluke, ali to vrijeme još nije došlo. Građani BiH imaju pravo da slete u svoj glavni grad, na aerodrom koji simbolizuje konsenzus, zbog kojeg će biti ponosni i srećni što su došli kući", govorio je tada Ashdown.

Međunarodni aerodrom Sarajevo trenutno je u projektu proširenja pristanišne zgrade Terminala B što  predstavlja prioritetni strateški projekt u 2017. godini, budući da postojeća infrastruktura uskoro neće moći zadovoljiti potrebe putnika i prometa.

Pojašnjavaju da je terminal B dimenzioniran za procesuiranje milion putnika, a tendencija rasta broja putnika očekuje se i u narednoj godini, posebno zbog uvođenja novih linija koje se očekuju već od proljeća 2017.

Pristanišna zgrada Terminala B je objekt kroz koji se vrši prihvat i otprema aviona, putnika, prtljaga, pošte i robe, dakle radi se o jedanom od najznačajnijih objekata na MAS-u koji svojim resursima osigurava izvršavanje aviooperacija.

Riječ je o izuzetno kompleksnom i izazovnom projektu, posebno uzimajući u obzir da izvođenje radova na proširenju pristanišne zgrade ne smije utjecati na redovno obavljanje avio-operacija.

Proširenje treba da osigura dodatnih oko 9.000 kvadrata prostora na četiri etaže, i to suteren, prizemlje i dva sprata. 

Ne propustite