Kako se Lutrija BiH kocka sa zakonom: Prije kraja tendera, detine hiljada KM dodjeljeno braći Šimićima, vlasnicima Klixa!?
Lutrija Bosne i Hercegovine raspisala je ovih dana, tobože javni, tender za nabavku oglasnog prostora na internetu težak cijelih 35.000 konvertibilnih maraka. Ništa u tome ne bi bilo sporno, da tender nije postavljen tako da će izdašna novčana injekcija biti, bez imalo sumnje, ubrizgana na račune braće Šimić, vlasnika sarajevskog portala „klix“.
Državna kompanije je, naime, raspisala tender za „nabavku oglasnog prostora na portalu klix“, čime je u startu onemogućila bilo kakvu konkurenciju i obesmislila proceduru javnih nabavki.
Jer, ko može dati najbolju ponudu za oglašavanje na Klixu, od samog Klixa, onosno firme „Intersoft“ koja je vlasnik portala? Tender je postavlje i kao konkurentski, ali nikakve konkurencije nema niti može biti kada se u samom početku traži prostor na određenom mediju.
Na isti način je prošlo godine Lutrija BiH Šimićima ubrizgala 27.000 KM, a godinu ranije 16.000 KM. Isti sistem ova državna kompanija, kroz očitu rupu u Zakonu u javnim nabavkama, koristila kada su prebacivali novac i drugim portalima poput portala „sportcentar“.
Očito je da se na ovakav način unaprijed određuje ishod tendera, te je transparentnost i pravičnost zbog kojih su uvedene javne nabavke, obesmišljene, a tender ne može biti zakonit.
Ko, na ovaj način, kupuje naklonost portala čiji vlasnici imaju čvrste veze sa nekim utjecajnim Hrvatima iz Viteza, može se samo pretpostavljati. Ali, je jasno da se Lutrija BiH i njen višegodišnji direktor Edhem Pašukan, na ovaj način ismijava sa državnim propisima. Da stvari budu jasne, nikakvu krivicu u ovim aktivnostima nema sam portal, koji, naravno, traži marketinški profit, ali je upitno šta radi Lutrija BiH koja, putem Vlade FBiH koja je vlasnik mora položiti račun građanima!