Mirzeta Hadžić-Suljkić: Sistemski rad s nadarenom djecom kod nas ne postoji

Bosna i Hercegovina
Mirzeta Hadžić-Suljkić: Sistemski rad s nadarenom djecom kod nas ne postoji
Društvo pedagoga i psihologa Tuzlanskog kantona, Odsjek za pedagogiju i psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, organizirao je danas seminar za pedagoge i psihologe osnovnih škola o temi "Rad sa nadarenom djecom", kada su analizirane smjernice jačanja samopuzdanja, znanja i vještine nadarene djece. Iako postoje pojedinačni programi pojedinih profesora i psihologa u nekim školama, sistemski rad s nadarenom djecom kod nas ne postoji, rekla je na seminaru profesorica Mirzeta Hadžić-Suljkić.

Društvo pedagoga i psihologa Tuzlanskog kantona, Odsjek za pedagogiju i psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli, organizirao je danas seminar za pedagoge i psihologe osnovnih škola o temi "Rad sa nadarenom djecom", kada su analizirane smjernice jačanja samopuzdanja, znanja i vještine nadarene djece.
Iako postoje pojedinačni programi pojedinih profesora i psihologa u nekim školama, sistemski rad s nadarenom djecom kod nas ne postoji, rekla je na seminaru profesorica Mirzeta Hadžić-Suljkić.
 
Napomenula je da Bosna i Hercegovina, prema procjenama stručnjaka, u brizi za darovite kasni za razvijenim državama.
 
Kako je istaknuto na skupu, potrebno je napraviti jedinstveni program koji bi se provodio u svim školama Tuzlanskog kantona, s ciljem jačanja samopouzdanja, znanja i vještina nadarene djece.
 
- Imat će više faza. Prva faza će se završiti u šestom mjesecu gdje ćemo prezentirati rezultate. Ono što je bitno za početak je da mi prepoznamo tu djecu i da razmišljamo o obogaćenom programu za rad s tom djecom. Ovo će biti smjernice za takav program, jer ako izostane podrška može se desiti da taj potencijal iščezne, da ta djeca, ponekad zbunjena zbog nesnalaženja u sredini u kojoj se nalaze ili razumijevanja sredine, budu ostavljena sama sebi - pojasnila je profesorica Hadzić-Suljkić sa Odsjeka za pedagogiju i psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli.
 
Problem je i što živimo u svijetu iskrivljenih vrijednosti u kojem se više cijeni popularnost nego inteligencija. Stoga ne čudi da su nadarena djeca najčešće žrtve vršnjačkog nasilja, odmah nakon djece s poteškoćama u razvoju, rečeno je ovom prilikom.

Ne propustite