Handžić: Zašto ministar Fišo odbija reći ima li GRAS licencu za autobuski prevoz?
Nakon što je Novi.ba više puta ukazivao na činjenicu da ministar sabraćaja Kantona Sarajevo Mujo Fišo ne želi otkriti javnosti da li KJKP GRAS posjeduje 'A' licencu za obavljanje autobuskog prijevoza putnika na području ovog kantona, reagirao je predsjednik Kantonalnog odbora Naše stranke Vibor Handžić.
"S obzirom da je ministar saobraćaja KS-a Mujo Fišo više puta izbjegao dati odgovor na jednostavno pitanje novinara: da li GRAS posjeduje potrebnu licencu? Klub zastupnika Naše stranke je, u interesu javnosti, te u skladu s procedurom, uputio zvanični upit Ministarstvu saobraćaja na koji su Poslovnikom o radu Skupštine KS obavezni odgovoriti", kaže Handžić.
On ističe da je skandalozan podatak kako Centrotransova linija sve do njenog 'ukidanja' zakonski nikada nije ni postojala, te napominje da je nedopustivo da privatna firma samoinicijativno uvodi liniju, prevozi putnike, naplaćuje karte, a da Ministarstvo uopće nije upoznato s time:" Šta radi onda Ministarstvo, šta rade inspekcije?", pita se Handžić.
"S druge strane, činjenica da su mnogi građani koristili usluge Centrotransa, govori o tome da postoji potreba kod građana koju GRAS svojim kapacitetima ne može zadovoljiti. Sad su mnogi građani ostali bez ikakvog prevoza, a Ministarstvo ne reaguje. Također, već duži vremenski period Naša stranka govori o rubnim područjima Starog Grada, čije linije 'pripadaju' GRAS-u, a GRAS niti pokazuje volju, niti ima minibuske kapacitete da održava te linije. Najviše, na kraju, ispaštaju građani, koji nemaju ni javni ni privatni prevoz, jer GRAS ne može, a privatnicima je nedopušteno, radili bi suprotno zakonu što pokazuje i ovaj slučaj Hrasnica – Vijećnica", naglašava Handžić.
Handžić je kazao da se Ministarstvo oglušilo na ovu inicijativu Naše stranke, koju je podržalo i Općinsko vijeće Stari Grad na tematskoj sjednici, ali i mnogi građani.
"Ministarstvo saobraćaja ne može da šuti, jer građani traže odgovore", kazao je Handžić te pozvao ministra Fišu da kaže šta su idući koraci Ministarstva.
Krajnje je vrijeme, ali i zakonska obaveza da ministar Fišo, u skladu sa Poslovnikom o radu Skupštine KS-a, napokon javnosti odgovori da li GRAS ima licencu za obavljanje autobuskog prijevoza.