Srbin slikao kako mu izgleda stan u Beogradu na vodi i scena je najblaže rečeno potresna
Iskustva s novogradnjom u Beogradu su šarenolika. Jedna grupa kupaca imala je dobra iskustva, dok su se drugi zakleli da više nikada neće kupiti ništa što je još u izgradnji ili što se previše reklamira i hvali kao „idealna novogradnja“.
Stanovi u Beogradu na vodi godinama su na udaru kritika. Sam projekat i lokacija nose određene negativne konotacije, no najviše se govori o kvalitetu izgrađenih stanova. Gotovo svake godine na društvenim mrežama pojavi se nekoliko ispovijesti ljudi koji su kupili stan na ovoj lokaciji, a potom se suočili sa sistemskim problemima u svom prostoru.
U jučerašnjoj objavi na Redditu jedan korisnik pitao je:
„Je li moguće ostvariti pravo na sanaciju loše gradnje?“
te kakva su prava kupaca kada prodavatelj odbija otkloniti očite nedostatke.
Beograd na vodi. Da li je moguće ostvariti pravo na sanaciju loše gradnje? Kako se izboriti sa odlaganjima Customer Care? Koja su naša prava kada prodavac neće da otkloni očigledne probeme?
byu/ZestycloseEgg718 inAskSerbia
Na priloženim fotografijama jasno se vide problemi s vlagom, stolarijom, lajsnama i oštećenim podovima.
„U stanu koji sam kupio gotovo ništa nije bilo u stanju kako je opisano u ugovoru, niti onako kako je predstavljeno na sastancima prije kupovine. Postoji Customer Service, ali njihova uloga svodi se na to da se jave, nešto zapišu i pošalju e-mail da je problem ‘riješen’ – iako nije.
Od predstavnika Beograda na vodi dobijao sam prijetnje da ne zovem jer je ‘sve u redu’, zatim ignorisanje poziva i prazna obećanja da ‘sutra počinju radovi’, a niko se ne pojavi.
Stan mi je bio poplavljen više od dva mjeseca zbog loše hidroizolacije. Zidovi su se ubuđali, a ja sam dobivao nova obećanja – prvo za januar, zatim februar, maj… i tako više od 13 mjeseci.
Kada je napokon stigla ekipa za ‘sanaciju’, tvrdili su da je parket ‘zdrav’ iako se podigao, da pukotina na ploči lavaboa ‘nije vidljiva’, da je normalno imati ogreban parket od šuta, a različite nijanse lamela nazvali su ‘rustikom’.
Tek kada sam – po savjetu susjeda – lično otišao u Customer Care kancelariju (koja nema nikakvu oznaku i u koju ‘nije preporučljivo’ ulaziti), stvari su se pomaknule.
Čekao sam više od sat vremena da se neko pojavi, dok nisam saznao da mnogi ljudi odustaju jer im kažu da čekaju, a niko ne izađe. Kada sam konačno ušao, nastala je panika. Dobili su mi jednu ljubaznu gospođu koja je zaista pokušala organizirati radove – i to je bio prvi pomak naprijed.
Tokom svoje borbe upoznao sam mnogo korektnih i vrijednih ljudi, ali sustav je postavljen tako da kupce razvlači godinama – dok im se na kraju ne kaže da je ‘garancija istekla’.
Tada kupci ostaju prepušteni sami sebi, da o svom trošku saniraju vlagu, buđ, ogrebotine i pukotine – ili jednostavno prihvate stanje koje im je isporučeno“, napisao je korisnik Reddita, uz priložene fotografije.
U komentarima su korisnici izrazili šok što ljudi daju i po pola milijuna eura za ovakve stanove, a da su, kako pišu, „po slikama još u izgradnji izgledali kao klasičan fušeraj“.