Zadatak iz matematike posvađao ljude – da li je rješenje 4 ili 1? Evo gdje mnogi „zapnu“

Kiosk
Zadatak iz matematike posvađao ljude – da li je rješenje 4 ili 1? Evo gdje mnogi „zapnu“
Novi.ba

Pogrešno razumijevanje redoslijeda operacija može vas odvesti u ćorsokak

Zadaci, jednačine i matematičke operacije predstavljaju pravi izazov za naš mozak, ali ih često ne cijenimo dovoljno.

Mnogi, kada ugledaju brojeve na gornjoj slici, odmah osjete početak stresa. Drugi bi možda željeli pobjeći što dalje, kako bi izbjegli izazov. Ovaj pristup rijetko donosi tačan odgovor, koji je zapravo bliži nego što ste možda mislili. Samo počnite s računicom, pa ćete vidjeti.

Prvo, ostavite anksioznost po strani; ona nije dobrodošla u matematici. Pritisak koji sami sebi stvarate neće vam pomoći da dođete do tačnog rezultata. Ovo je trenutak da uzmete olovku i papir, prepišete operaciju i pregledate je. Ako niste sigurni odakle da počnete, pregledajte osnovna matematička pravila i formalni redoslijed operacija. Poznavanje ovih osnova učinit će jednačinu mnogo lakšom za rješavanje.

Svi smo učili matematiku, pa bismo trebali biti upoznati s osnovnim principima. Međutim, da li je to zaista tako? Vremenom nam zaboravljeni pojmovi izmiču, ostavljajući nas nesposobnima da se nosimo s matematičkim operacijama i zagonetkama koje zahtijevaju ovo znanje. Kao rezultat toga, mnogi ljudi prave ozbiljne greške, ponovo dolazeći do pogrešnih zaključaka. Alarmantno veliki broj ljudi tvrdi da je rješenje ovog matematičkog zadatka broj 4, očigledno netačan odgovor koji nikada ne treba uzeti u obzir!

Prije nego što date tačan odgovor, važno je prvo pokušati samostalno izračunati operaciju. Dakle, gdje ćete početi svoje računanje? Prema pravilima matematike, sve zagrade moraju se prvo obraditi, a u ovom slučaju jednačina sadrži sabiranje unutar zagrada.

Sada se čini da je operacija, transformirana u „10 : 5(2)“, lakša za rukovanje, što podstiče dalje izračunavanje. Sada morate ponovo razmisliti koju operaciju ćete prvo izvršiti, jer rezultat zavisi od ovog koraka. Prvo ćete se pozabaviti izrazom 5(2), koji podrazumijeva množenje. Tako dobijate 10:10, što rezultira brojem 1.

Pogrešno razumijevanje redoslijeda operacija može vas odvesti u ćorsokak, što dovodi do pogrešnog rezultata 4. Pojedinci koji su došli do ovog rezultata ispravno su prvo obradili brojke u zagradama, ali su kasnije pogriješili rješavajući jednačinu s lijeva na desno, počinjući s dijeljenjem.

Nažalost, ovaj metod ih je odveo na pogrešan put. Jednačina 10:5(2) nije ekvivalentna 10:5×2. Pet i sadržaj u zagradama, kada nisu odvojeni znakom za množenje, čine jedinstvenu, neodvojivu cjelinu. Tek nakon množenja pet i sadržaja zagrade, treba preći na dijeljenje.

Novo