6 TRIKOVA KOJE TRGOVCI NE ŽELE DA ZNATE: Zbog ovoga potrošite više novca nego što trebate, evo U ČEMU JE TAJNA

Kiosk
6 TRIKOVA KOJE TRGOVCI NE ŽELE DA ZNATE: Zbog ovoga potrošite više novca nego što trebate, evo U ČEMU JE TAJNA
Marketinški profesionalci su stručnjaci za povećanje prodaje i poticanje potrošnje. 

Marketinški profesionalci su stručnjaci za povećanje prodaje i poticanje potrošnje. 

Koriste svaki trik kako bi vas uvjerili da kupite nešto, bilo da se radi o proizvodu ili usluzi.

 Nije iznenađenje da često upadamo u ove zamke i na kraju potrošimo više nego što smo mislili.

 Dobra vijest je da postoje trikovi za izbjegavanje takvih marketinških zamki.

Pogledajte listu stvari koje trgovci ne žele da znate i tako ćete izbjeći prekomjernu potrošnju i rasipanje novca.

1. Nikad ne vjerujte izgledu u kabini

Svi smo prošli kroz ponižavajuće iskustvo kada smo vidjeli svoj odraz u ogledalu u kabini i shvatili da ne liči na ono što ste navikli vidjeti u drugim ogledalima. Ogledala u prodavnici daju vam najneugodniji odraz svake tačke i pore na licu. Također, to vam daje iluziju da ste za veličinu ili 2 veći i 5 godina stariji. To je sve zbog rasvjete koju koriste mnoge trgovine, piše Brightside.

Ovaj marketinški trik igra na ego potrošača kako bi ih uvjerio da kupe dodatne artikle - u ovom slučaju, odjeću - zbog kojih će se osjećati bolje. Na neki način rješavaju problem koji nikada nije postojao.

2. Izbjegavajte piće srednje veličine

Ljudi najčešće biraju pića srednje veličine jer su velika prevelika, a mala nisu dovoljna. Srednji napitak, međutim, nije dobar za vaš novčanik.  jer je samo nešto veći od malog i gotovo jednako skup kao i veliki. Isti marketinški trik primjenjuje se i na kokice iz kina. Ova tehnika se naziva efektom mamaca, a javlja se kada je treća opcija osmišljena da uvjeri potrošače da izaberu skuplji izbor.

3. Oglasi nas tjeraju da koristimo više paste za zube nego što je potrebno

Većina ljudi pere zube sa previše paste za zube, dok je količina veličine graška više nego dovoljna. Ovaj trend je izvorno došao iz reklama, gdje korištenje veće količine paste dovodi do osjećaja da će naši zubi biti čišći i bjelji.

4. Rasprodaje su rijetko dobra ideja

Jedna od glavnih tačaka prodaje je maksimizirati profit i natjerati vas da kupite više, ali to može biti i znak da je proizvod precijenjen ili lošeg kvaliteta. Kako ne biste postali žrtva rasprodaje, zapitajte se da li biste platili punu cijenu tog proizvoda. Ako je odgovor ne, vratite predmet i znajte da samo jurite za trenutnim zadovoljstvom kupovinom nečeg novog.

5. Ne padajte na iluziju nestašice

Veća je vjerovatnoća da će ljudi poželjeti stvari ako se čini da su resursi oskudni. Razmislite koliko je ljudi zainteresovano za čitanje knjige nakon saznanja da je prvo izdanje rasprodano za nekoliko sati. Primjer ove iluzije je kada avionska kompanija kaže: „Još samo nekoliko karata po ovoj cijeni“, ili hotel kaže: „Ostale su još samo 3 sobe!“

6. Nemojte nasjedati na privlačnost posjedovanja ograničenog izdanja nečega

Kompanije će ponekad proizvoditi ograničena izdanja u nadi da će ih ljudi gledati kao rijetke i jedinstvene predmete. Ove kompanije su svjesne da će ljudi dodatno platiti za nešto ekskluzivno i neobično, pogotovo zato što se često puštaju u vrijeme blagdana kada ljudi imaju tendenciju da troše više.

Budući da će se ovi proizvodi na policama brenda nalaziti samo kratko, proizvođači rijetko ulažu mnogo truda u kvalitetu.

 

 

Novo