Coca-Colina nova reklama: Bez predrasuda kada se svjetla ugase
Coca-Cola je ovog mjeseca skinula oznake sa limenki na tržištu u Srednjem istoku kao dio reklamne kampanje za Ramazan s ciljem podizanja svijesti o ljudskim predrasudama.
Coca-Cola je ovog mjeseca skinula oznake sa limenki na tržištu u Srednjem istoku kao dio reklamne kampanje za Ramazan s ciljem podizanja svijesti o ljudskim predrasudama.
Na limenci su ostavili samo bijelu traku i poruku: "Etikete su za limenke, ne za ljude."
Kako bi bolje dočarala poruku, kompanija je lansirala reklamu u kojoj šest muškaraca sjedi u mraku i razgovara o izgledu jedni drugih na osnovu informacija koje daju jedni drugima. Kada su se svjetla upalila, shvatili su poruku...
Potrebno je 7 sekundi da bismo stvorili predrasudu zasnovanu na nečijem izgledu. Pa smo pozvali šest neznanaca kako bi vidjeli jedni druge u drugačijem svjetlu, poručuje Coca-Cola na početku ovog videa. Pogledajte...
Ugasite svjetla da izađemo iz mraka!