Twitter: Dionice u 'smeću'

Internet
Twitter: Dionice u 'smeću'
Kompanija radi na proširenju, no ne očekuje se isplata dobiti sve do 2016.

Twitter, svjetski poznata internetska kompanija, u poslovnom se smislu od jučer nalazi gotovo na samom dnu. Naime, rejting agencija Standard&Poor’s dodijelila je Twitteru kreditni rejting BB, čime su dionice kompanije svrstane među “smeće”.

Loš finansijski rezultat

U samo nekoliko sati tržište dionica burno je reagiralo, a Twitter je na burzi izgubio oko 6 posto svoje vrijednosti. Ocjena Standard&Poor’sa o niskom kreditnom rejtingu temelji se na dubinskim analizama kompanije koje pokazuju kako će Twitter postići pozitivno poslovanje tek 2016. godine te da prije tog vremena svojim dioničarima i ulagačima neće isplaćivati dobit.

S druge strane, Twitter se naveliko zadužuje kako bi proširio tržište i doseg svojih korisnika. S jedne strane imaju uspjeha jer se broj korisnika tog mikro blogerskog servisa u trećem kvartalu ove godine povećao 23 posto, no s druge strane, pokazatelji su katastrofalni. Zabilježen je pad posjetitelja Twittera koji reagiraju na reklame na mreži, a upravo marketing jedini je izvor prihoda Twitteru. Standard&Poor’s ne sumnja da će se poslovna situacija Twittera nakon nekog vremena stabilizirati, ali isplata dobiti nije zasad na vidiku, piše "Večernji.hr".

Osim rušenja kreditnog rejtinga, Twitter danas ima problema i sa svojom vjerodostojnošću kod ulagača.

Ne odustaju od širenja

Unatoč svemu, tvrtka iz San Francisca nema namjeru odustati od daljnjeg širenja poslovanja unatoč neočekivanim problemima na burzi.

U skoro vrijeme planiraju znatnije širenje na području Hong Konga iako je Twitter kao platforma u središnjoj Kini, koja predstavlja buduće tržište i obećanu zemlju, gotovo nepoznat. Tamo caruje kineski mikroblog Sina Weibo.

Facebook je u malo boljoj poziciji, ali ulagači su pesimistični

Oglašavanje na internetu je u porastu, no poslovni modeli koje razvijaju Twitter i Facebook još uvijek nisu do kraja definirani. Facebook je u nešto povoljnijoj poziciji od Twittera, ali i dalje kod ulagača postoji određena doza pesimizma pri ulaganju u društvene mreže. Pogotovo nakon što je dionica Facebooka doživjela velik pad samo nekoliko dana nakon početnog kotiranja na burzi na koju je izašla prije godinu dana.

Novo